ورزشی

بارسا هنوز از فروش کوتینیو پول در می آورد

بارسا هنوز از فروش کوتینیو پول در می آورد

به گزارش کا 118، فلیپ کوتینیو، هافبک 31 ساله استون ویلا، در سال 2018 در انتقالی گران قیمت و جنجالی از لیورپول به بارسلونا پیوست. این بازیکن در لیگ برتر سطح بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بارسا با خرید او امیدوار بود تا جایگزینی مناسب برای نیمار باشد. اما این بازیکن نتوانست عملکرد مناسبی را از خودش به نمایش بگذارد و در نهایت به لیگ برتر برگشت.

کوتینیو در ابتدا به صورت قرضی به استون ویلا منتقل شد و در پایان فصل گذشته به طور دائمی به این تیم پیوست. استون ویلا بابت خرید این بازیکن 20 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کرد. همچنین در قرارداد انتقال او بندی وجود دارد که در صورت فروش کوتینیو، 50 درصد ازپول فروش این بازیکن به حساب آبی اناری‌ها واریز می‌شود. اما به شرطی که استون ویلا بتواند با قیمتی بیش از 18 میلیون یورو این بازیکن را به فروش برساند.

حال در روزهای اخیر اعلام شده که قطری‌ها به دنبال خرید این بازیکن هستند. در ماه جولای نیز چند تیم عربستانی برای خرید این بازیکن اعلام آمادگی کرده بودند.

با وجود اینکه ارزش این برزیلی در بازار افت کرده است اما تیم‌های عربی هم ابایی از پرداخت پولهای کلان برای نام های بزرگ ندارد و عجیب نیست اگر یک باشگاه از خاورمیانه حاضر شود برای کوتینیو بیش از 18 میلیون یورو پرداخت کند.

در این صورت نیمی از این مبلغ به بارسلونا می‌رسد و این باشگاه نیز از این پول استقبال خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا