ورزشی

بایرن دست از سر کین برنمی دارد/ پیشنهاد جدید برای جذب ستاره تاتنهام

بایرن دست از سر کین برنمی دارد/ پیشنهاد جدید برای جذب ستاره تاتنهام

به گزارش کا 118، مدیران باشگاه بایرن مونیخ پس از به خدمت گرفتن کنراد لایمر از لایپزیگ، رافائل گوئریرو از دورتموند و کیم مین جائه از ناپولی و تقویت خطوط دفاعی و هافبک تیم تحت‌هدایت توماس توخل، حالا تمرکز خود را بر روی جذب هری کین از تاتنهام برای تقویت خط حمله خود گذاشته‌اند.

بایرنی‌ها تاکنون دو پیشنهاد به تاتنهام برای به خدمت گرفتن این مهاجم انگلیسی داده‌اند که هر دو توسط این باشگاه انگلیسی رد شده است. پیشنهاد اول بایرنی‌ها به تاتنهام 70 میلیون یورو و پیشنهاد دوم آنها 80 میلیون یورو بوده، این در حالی است که تاننهام روی ماشین گلزنی‌اش چیزی در حدود 120 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

نشریه‌ «تایمز» انگلیس و شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان گزارش دادند؛ انتظار می‌رود بایرن مونیخ پس از بازگشت تاتنهام از تور پیش‌فصل، پیشنهادی جدید و بهبود یافته بابت جذب کین 29 ساله ارائه دهد. هری کین به اطلاع مدیران باشگاه تاتنهام رسانده که در پایان قرارداد فعلی‌اش؛ با این باشگاه تمدید نخواهد کرد.

دنیل لوی مالک باشگاه تاتنهام تحت‌فشار شدیدی است که هری کین را در این تابستان بفروشد یا در تابستان آینده او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد. دو باشگاه بایرن مونیخ و تاتنهام تماس‌های خود را حفظ کرده‌اند و احتمال عملی شدن این انتقال در این تابستان وجود دارد. بایرن مونیخ قصد دارد دستمزدی در حدود 12 میلیون یورو در سال به کین بپردازد.

هری کین که از سال 2010 در عضویت باشگاه تاتنهام است و در این بین به‌طور قرضی هم برای تیم‌های لیتون اورینت، میلوال، نوریچ‌سیتی و لسترسیتی بازی کرده است، تاکنون در 435 بازی برای اسپرز به میدان رفته و 280 گل نیز به ثمر رسانده است. او بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه تاتنهام هم به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا