ورزشی

بایرن مونیخ فقط تا فردا برای هری کین صبر می کند

بایرن مونیخ فقط تا فردا برای هری کین صبر می کند

به گزارش کا 118، باشگاه بایرن مونیخ  آخرین پیشنهاد خود برای جذب هری کین را به تاتنهام ارائه کرد و طبق ضرب‌الاجلی که باشگاه آلمانی تعیین کرده بود، تاتنهام باید تا پایان شب گذشته (جمعه) پاسخ پیشنهاد بایرنی‌ها را می‌داد اما دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است. بایرنی‌ها حالا ممکن است به طور کلی مذاکرات را ترک کنند و امیدوار به جذب ماشین گلزنی اسپرز به عنوان بازیکن آزاد در تابستان آینده باشند.  

برخی منابع از جمله نشریه انگلیسی «تلگراف» و شبکه تلویزیونی «اسکای آلمان» خبر داده‌اند که آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب ماشین گلزنی اسپرز 100 میلیون یورو به علاوه بند پاداش‌ها است و مدیران این باشگاه حالا خود را آماده بررسی گزینه‌های دیگر برای تقویت خط حمله تیم تحت‌هدایت توماس توخل می‌کنند.

شبکه تلویزیونی «ESPN» هم مدعی شد که پیشنهاد اخیر بایرنی‌ها 100 میلیون یورو به علاوه 20 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده است. نشریه انگلیسی «اتلتیک» هم بر این باور است که این پیشنهاد 93 میلیون یورو به علاوه بند پاداش‌ها است.

طبق ادعای «اسکای آلمان»؛ سران باشگاه بایرن مونیخ بر این باور هستند که پیشنهاد آخرشان پیشنهادی منصفانه و خیلی خوب است؛ برای همین در صورت مقاومت تاتنهام برای فروش هری کین، قید خرید این بازیکن در این تابستان را خواهند زد و سراغ گزینه‌های دیگر خواهند رفت.

نشریه آلمانی «بیلد» اما گزارش داد؛ تاتنهام هنوز به پیشنهاد 100 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای جذب کین 29 ساله پاسخ نداده است اما برخلاف چیزی که در رسانه‌ها مطرح شده، بایرن ضرب‌الاجلی برای تاتنهام جهت پاسخ دادن به پیشنهادشان تعیین نکرده، به همین خاطر تا پایان هفنه جاری (تا پایان روز یکشنبه) منتظر دریافت پاسخ از سوی این باشگاه لیگ برتری خواهد ماند. بایرنی‌ها آماده عقد قراردادی پنج ساله با هری کین است و به او پبشنهاد دستمزد 11 میلیون پوند در سال را داده است.

از آنجایی که باشگاه تاتنهام در بازار نقل‌وانتقالات جستجو برای یافتن مهاجمی جدید را آغاز کرده که مهدی طارمی هم یکی از گزینه‌های اصلی آنهاست؛ به نظر می‌رسد آنها قصد دارند با جدایی هری کین از اسپرز در همین تابستان موافقت کنند.

هری کین که از سال 2010 در عضویت باشگاه تاتنهام بوده و در این بین به‌ طور قرضی هم برای تیم‌های لیتون اورینت، میلوال، نوریچ‌سیتی و لسترسیتی بازی کرده است، تاکنون در 435 بازی برای اسپرز به میدان رفته و 280 گل نیز به ثمر رسانده است. او بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه تاتنهام هم به شمار می‌رود

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا