ورزشی

با انتشار یک کلیپ؛ پدر آردا گولر خبر از رئالی شدن پسرش داد

با انتشار یک کلیپ؛ پدر آردا گولر خبر از رئالی شدن پسرش داد

به گزارش کا 118، به نظر می‌رسد یکی از انتقال‌های پرحاشیه تابستان به پایان رسیده است و تمام نشانه‌ها حاکی از این است که آردا گولر بازیکن رئال مادرید خواهد شد.

رسانه‌های ترکیه اعلام کرده‌اند فنرباغچه پیشنهاد رئال مادرید را که بیش از 20 میلیون یورو است، پذیرفته و این ستاره 18 ساله که به مسی ترکیه معروف شده، در راه برنابئو خواهد بود.

ابتدا به نظر می‌رسید آردا گولر به بارسا خواهد رفت و غول کاتالونیا در آستانه جذب او بود اما بعد رئال دست به کار شد و پیشنهادی داد که بالاتر از رقم فسخ قرارداد او بود و به همین دلیل، فنرباغچه پیشنهاد رئال را قبول کرد.

البته هنوز هیچ چیزی رسمی نشده، اما پدر آردا در استاتوس واتس‌اپ علنا اعلام کرد که رئال مادرید مقصد آن‌هاست. او کلیپی از یک سریال ترکیه‌ای را به اشتراک گذاشته که در آن، زن می‌گوید: “بیا برای تعطیلات برویم بارسلونا” و شوهر جواب می‌دهد: “امکان ندارد که من به بارسلونا بیایم! من فقط به رئال مادرید می‌روم.”

به این ترتیب، به نظر می‌رسد آردا گولر جدیدترین بازیکنی است که یک ماجراجویی تازه را در مادرید آغاز خواهد کرد. البته پیش‌تر گفته می‌شد که او یک فصل قرضی در فنرباغچه می‌ماند و بعد به مادرید خواهد رفت. باید دید تصمیم آنچلوتی درباره این ستاره جوان و تکنیکی چیست.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا