ورزشی

استقلال یک – فولاد صفر/ آبی‌ها ول کن صدر نیستند

به گزارش کا 118، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که برای استقلال به منزله فرصت بازگشت به صدر جدول لیگ برتر بود و برای فولاد خوزستان نبردی حیاتی برای فاصله گرفتن از قعر جدول و فرار از منطقه سقوط که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

با این پیروزی، استقلالی‌ها ۶۰ امتیازی شدند و با یک امتیاز بیشتر بالاتر از پرسپولیس صدر جدول را پس گرفتند. فولاد خوزستان نیز با این شکست، ۲۲ امتیازی باقی ماند تا با شکست استقلال خوزستان مقابل نساجی، هر سه تیم قعر جدولی از استان خوزستان باشند.


ترکیب استقلال:

جواد نکونام سرمربی استقلال در این دیدار از ابتدا سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک‌نفس، امید حامدی‌فر، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی (سامان تورانیان)، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو را روانه میدان کرد.

ترکیب فولاد:

عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان نیز در این مسابقه شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، سینا مریدی (محمدرضا غبیشاوی)، لوکاس کاندیدو، محمد علی‌نژاد (علی شجاعی)، ساسان انصاری و ابراهیم حصار (لوسیانو پریرا) را به مصاف استقلال فرستاد.


شرح گل:

ایمان سلیمی در دقیقه ۵۸ این مسابقه توپ ارسالی از نقطه کرنر توسط ابوالفضل جلالی را با یک ضربه سر زیبا تبدیل به گل کرد تا دروازه شهاب گردان برای اولین بار در این مسابقات باز شود.


کارت زرد

موسی کولیبالی در دقیقه ۳۳ و ابراهیم حصار در دقیقه ۲+۴۵ از فولاد خوزستان کارت زرد دریافت کردند و امید حامدی فر نیز از استقلال در دقیقه ۴۹ با کارت زرد داور جریمه شد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا