ورزشی

برخی نه، همه اعضای مجمع آقای فرهادیان

برخی نه، همه اعضای مجمع آقای فرهادیان

به گزارش کا 118، آرش فرهادیان در گفتگویی در واکنش به لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: صلاحیت یکی از کاندیداها تایید نشده بود برخی از اعضای مجمع هم داخل جلسه حاضر نبودند به همین خاطر چون تعداد افراد کمتر از حداقل مورد نظر بود ناچار شدیم مجمع را کنسل کنیم.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در ادامه تاکید کرد:  طبق قانون 15 روز کاری دیگر مجمع با همین ترکیب اعضا برگزار خواهد شد.

۵۰ عضو مجمع یعنی تمامی اعضای مجمع به استثنای ۵ نفر یکی رئیس هیات استان مرکزی و ۴ نفر نمایندگان سازمان‌ها و وزارتخانه ها در اعتراض به اقدام دفتر مشترک در حمایت از یک کاندیدای خاص و رد صلاحیت دقیقه نودی هاشم اسکندری مجمع را ترک کردند بعد آقای فرهادیان می فرمایند چند نفر به مجمع نرسیدند! 

آقای فرهادیان ؛ هنوز اشتباه شما در انتخابات ژیمناستیک پابرجاست و الان خطر تعلیق بیخ گوش ورزش کشور است و اگر دست از مخالفت در برابر خواست اعضای مجمع بولینگ و بیلیارد بر ندارید تعلیق این رشته و کل ورزش ایران جدی است . 

وقتی می بینید نفر مورد نظر شما فقط یک رای در مجمع دارد (نماینده استان مرکزی) چرا بی جهت اصرار بر راه اشتباه خود دارید؟

از طرفی شنید‌ه‌‌ می‌شود که نفر مورد حمایت دوستان در وزارت ورزش  بواسطه حضورش در یکی از بخش های وزارت ورزش اقدام به تهدید هیات های استانی کرده اند که البته هیات ها و اعضای مجمع هرکدام دارای استقلال رای هستند و از این تهدیدها هراسی ندارند.  

مدارک زیادی داریم که زوایای پشت پرده انتخابات بولینگ و بیلیارد را روشن خواهد کرد و در روزهای آینده به آن خواهیم‌پرداخت. 

آقای دکتر سجادی ! 

لطفا ورود کنید و اجازه بدهید مجمع در فضایی برگزار شود که اعضای قانونی  مجمع می خواهند چون تهدید و فضا سازی هایی که دوستان بنام وزارت ورزش علیه مجمع آغاز کرده‌اند عواقب خطرناکی برای ورزش پیش را خواهد داشت.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا