ورزشی

تبعیض در تجلیل از دو مدال‌آور وزنه‌برداری در کرج

تبعیض در تجلیل از دو مدال‌آور وزنه‌برداری در کرج

به گزارش کا 118، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اقدام به تجلیل از قهرمان وزنه‌برداری جوانان آسیا کرده است و این در حالی است که در این مراسم، دختر وزنه‌بردار که نایب قهرمان آسیا شد، دعوت نبوده است!

لعیا کریمی دختر وزنه‌بردار ایران در دسته ۷۱ کیلوگرم وزنه‌برداری نوجوان آسیا با رکورد ۸۳ یکضرب، ۹۱ دوضرب و مجموع ۱۷۴ کیلوگرم نایب قهرمان آسیا شد. او در یکضرب نقره و در دوضرب برنز گرفت. پس از قهرمانی آسیا ۲۰۲۳، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از علیرضا اسفندیاری قهرمان جوانان آسیا تجلیل کرد اما گفته می‌شود در این مراسم از لعیا کریمی دیگر وزنه‌بردار این استان دعوت نشده است.

لعیا کریمی دراین باره می‌گوید: «من به مسابقات قهرمانی آسیا رفتم و نایب قهرمان شدم. اولین مدال‌آور استان البرز در وزنه‌برداری بانوان بودم، اما متأسفانه با بی‌مهری‌های مدیر کل ورزش استان روبه‌رو شدم. من و یکی از ورزشکاران استان با هم در مسابقات آسیایی قهرمان و نایب قهرمان شدیم و در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از او تجلیل به عمل آمد و این در حالی بود که من هیچ‌گونه اطلاعی از این تجلیل نداشتم. حتی در این مدت هیچ پیام تبریکی از طرف اداره کل ورزش استان به من نداده‌اند. انتظار من از مدیر کل خیلی بیشتر از این بود چون او بالاترین مقام ورزشی استان است. امیدوارم برای این کار پاسخگو باشد چون ما ورزشکاران احتیاج به حمایت و تشویق داریم نه تبعیض.»

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا