ورزشی

تجلیل از اولین بانوى طلایى پاورلیفتینگ ایران در نشست کمیسیون زنان کمیته ملى المپیک

 تجلیل از اولین بانوى طلایى پاورلیفتینگ ایران در نشست کمیسیون زنان کمیته ملى المپیک

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ظهر امروز(دوشنبه) با حضور فرهادی زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک، کاظمی پور‌ معاون امور بانوان وزارت ورزش، عبدالمهدی نصیرزاده رییس‌ فدراسیون بدنسازی و اعضای کمیسیون زنان کمیسیون ورزش و زنان کمیته ملی المپیک مراسم تجلیل از شهلا قهرمانی دارنده مدال طلای پاورلیفتینگ آسیا برگزار شد.

در این مراسم فرهادی زاد با تقدیر از زحمات و پیگیری های رییس فدراسیون بدنسازی برای توسعه ورزش بانوان گفت: “از دورانی که من در وزارت ورزش بودم، به یاد دارم که چقدر پیگیری از سوی دکتر نصیرزاده برای اعزام برون مرزی بانوان صورت می گرفت. در نهایت این اتفاق در دوران حضور خانم کاظمی پور رخ داد و جا دارد که از هر دو نفر به خاطر هموار کردن این مسیر که منجر به ثبت این افتخارآفرینی بزرگ شد، تشکر کنم.”

نصیرزاده نیز در بخشی از صحبت های خود گفت: “هم خانم فرهادی زاد و هم خانم کاظمی پور در مسیر پر پیچ و خمی که در خصوص اعزام بانوان به مسابقات برون مرزی داشتیم، کنار ما بودند. خدا را شکر که می بینیم بانوان این روزها در رشته هایی همچون پاورلیفتینگ، مچ اندازی و فیتنس چلنج در میادین بین المللی برای کشورمان افتخارآفرینی می کنند. خانم شهلا قهرمانی هم در اولین حضور خود خوش درخشید و حتی توانست رکوردشکنی کند.”

گفتنی است؛ در این مراسم جوایز ارزنده ای از سوی فدراسیون بدنسازی به شهلا قهرمانی اهدا شد

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا