ورزشی

تقویم سری A در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد

تقویم سری A در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد

به گزارش کا 118، سازمان لیگ فوتبال ایتالیا تقویم فصل آینده رقابت‌ها سری A را منتشر کرد که بر اساس آن در هفته نخست این مسابقات ناپولی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میهمان فروزینونه‌ای خواهد بود که تازه صعود کرده است. تقابل میلان و بولونیا در بولونیا، میزبانی اینتر از مونتزا و مصاف یوونتوس و اودینزه در اودینه دیگر بازی‌های مهم هفته نخست هستند.

دربی‌های ایتالیا (نبرد‌های سنتی اینتر و یوونتوس) در فصل آینده در هفته‌های سیزدهم و بیست‌و‌سوم به ترتیب به میزبانی یوونتوس و اینتر برگزار خواهند شد. بازی اول 26 نوامبر در تورین و بازی دوم چهارم فوریه 2024 در میلان انجام می‌شود.

همچنین دربی‌‌های شهر میلان نیز در هفته‌های چهارم و سی‌و‌سوم برگزار می‌شوند (17 سپتامبر 2023 و 21 آوریل 2024) که در اولین آنها اینتر و در دومی میلان میزبان خواهند بود.

در همین حال دو نبرد سنتی پایتخت نشینان در دربی دلاکاپیتاله در هفته‌های دوازدهم و سی‌و‌یکم لیگ ایتالیا انجام خواهد شد که در در دور رفت لاتزیو میزبان است و در دور برگشت رُم.

برنامه کامل هفته نخست سری A در فصل 24-2023 به شرح زیر است:

بولونیا – میلان

امپولی – هلاس‌ورونا

فروزینونه – ناپولی

جنوا – فیورنتینا

اینتر – مونتزا

لچه – لاتزیو

رم – سالرنیتانا

ساسولو – آتالانتا

تورینو – کالیاری

اودینزه – یوونتوس

2

شروع فصل جدید سری A روز 20 آگوست (29 مرداد) و پایان مسابقات 26 می (5 خرداد 1403) خواهد بود. در فصل پیش روی سری A تنها یک دور از مسابقات در روزهای وسط هفته برگزار می‌شود (27 سپتامبر) و 4 فیفا دی (10 سپتامبر 2023، 15 اکتبر 2023، 19 نوامبر 2023 و 24 مارس 2024) خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا