ورزشی

حسینی: با توجه به زمان تغییراتی که داشتیم سعی کردیم بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشیم

حسینی: با توجه به زمان تغییراتی که داشتیم سعی کردیم بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشیم

به گزارش کا 118، مجتبی حسینی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص آغاز رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما با توجه به زمان و همچنین تغییراتی که داشتیم، سعی کردیم بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشیم. امیدوارم پس فردا بتوانیم یک بازی خیلی خوب و تماشاگرپسند و بابرنامه داشته باشیم و انشاالله خدا کمک کند تا بتوانیم سربلند بیرون بیاییم.

او در خصوص تقابل با پرسپولیس در هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: ما با قهرمانی دوگانه و سه‌گانه فوتبال ایران بازی داریم. فکر می‌کنم بازی بسیار دشواری است اما ما سعی می‌کنیم با تمام قدرت و انگیزه در این بازی ظاهر شویم. پیش‌بینی خاصی ندارم و انشاالله بتوانیم یک بازی آبرومندانه انجام بدهیم.

سرمربی آلومینیوم درباره سطح آمادگی تیمش توضیح داد: در‌ پنج هفته زمانی که داشتیم، سعی کردیم بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم. انشاالله که بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم اما باید توجه داشته باشیم که لیگ یک ماراتن است و به نظرم با توجه به تغییرات زیادی که داشتیم، بازی‌های اول فقط کمک می‌کند تیم‌مان را بهتر بشناسیم.

حسینی درباره میزان رضایت خود از فعالیت آلومینیوم در نقل و انتقالات بیان کرد: باشگاه با توجه به بودجه‌ای که داشت، سعی کرد کمال همکاری را با ما داشته باشد. انشالله ما در هیچ زمینه‌ای اشتباه نکرده باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در پست‌های تخصصی کمبودی احساس نمی‌کند، گفت: باید بازی‌ها شروع شود و ببینیم به چه شکل است.

حسینی در واکنش به اینکه آیا بازیکن مطرح دیگری به آلومینیوم اضافه خواهد شد، عنوان کرد: مطرح یعنی چه کسی؟ ما هنوز دو جای خالی داریم.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا