ورزشی

6 هفته ناکامی «الماس سیاه» ربیعی با 2 پنالتی سوخته!

6 هفته ناکامی «الماس سیاه» ربیعی با 2 پنالتی سوخته!

گادوین منشا با گذشته 6 هفته از لیگ برتر، هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی کا 118، در فوتبال معمولاً بقیه بازیکنان بعد از گلزنی مهاجمان با شادی آن‌ها همراه می‌شوند، اما اوضاع آقای گل فصل بیست و یکم لیگ برتر ظاهراً متفاوت است. او در شش هفته اخیر تنها شاهد شادی هم تیمی‌هایش بوده است.

با اینکه تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته ششم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و اولین پیروزی فصل خود را تجربه کرد اما گادوین منشا باز هم در گلزنی ناکام بود!

نکته عجیب‌تر اینکه او روز گذشته ضربه پنالتی تیمش مقابل بنفش‌پوشان را از دست داد تا برای دومین بار در فصل بیست و دوم لیگ برتر این اتفاق تلخ را تجربه کند.

این مهاجم پیش از این هم مقابل ذوب آهن در هفته سوم لیگ پنالتی از دست داد و روی نتیجه تیمش کاملاً‌ تاثیرگذار بود. گلی که شانس کسب 3 امتیاز خارج از خانه در اصفهان را ایجاد می‌کرد.

هر چند محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با هوادار گادوین منشا را «الماس سیاه» خواند اما به نظر می‌رسد حضور دیرهنگام این بازیکن در تمرینات پیش فصل رفسنجانی‌ها روی سطح تمرکز و آمادگی این بازیکن در هفته‌های نخست فصل بیست و دوم لیگ برتر تاثیرگذار بود. 

منشااا

آقای گل فصل بیست و یکم لیگ برتر با 14 گل در صدر لیست گلزنان قرار گرفت، با تاخیر 17 روزه(با هماهنگی باشگاه) وارد تمرینات شد. 

علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان پیش از این درباره مبلغ قرارداد گادوین منشا اظهار داشت: «ما نزدیک به 80 هزار دلار کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم. البته نمی‌دانم پرسپولیس چقدر به او می‌داد. از منشا تشکر می‌کنم. او به خاطر باشگاه، مدیریت آن و البته محمد ربیعی برگشت. وقتی یک بازیکن خارجی در یک تیم می‌ماند، یعنی عملکرد باشگاه خوب بوده است و او اذیت نشده. پیشنهاد پرسپولیس به منشا بیشتر از 200 هزار دلار بود و در نهایت خوشحالیم یک سال دیگر در خدمت او هستیم.» اما بعد از روند ناموفق منشا معاون باشگاه مس افت این بازیکن را قبول و گفت برای او برنامه داریم که از افت خارج شود.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا