ورزشی

خلیل‌زاده: امکانات تراکتور بهتر از تیم‌های قطری است

خلیل‌زاده: امکانات تراکتور بهتر از تیم‌های قطری است

به گزارش کا 118 شجاع خلیل‎زاده در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در خصوص بازگشتش به تراکتور، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که پس از چندین سال بار دیگر به تراکتور بازگشته‌ام، امیدوارم فصل فوق‌العاده‌ای با حمایت هواداران رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه خاطرات خوبی با تراکتور دارم، یادآور شد: همیشه از بزرگی تراکتور و هوادارانش گفته‌ام و طی این سال‌ها حتی یک بار هم بی‌احترامی از پرشورها ندیده‌ام. من هم از صمیم قلب دوست‌شان دارم و برای آغاز فصل و دیدار دوباره با پرشورها، لحظه شماری می‌کنم.

 

خلیل‌زاده با اشاره به انگیزه بالایش برای آغاز لیگ‌ بیست و سوم، توضیح داد: پس از سال‌ها به ایران بازگشته‌ام و می‌خواهم روند خوبم را ادامه دهم. 

وی با تأکید بر اینکه امکانات باشگاه تراکتور من را شوکه کرد، اظهار داشت: انتظار چنین امکاناتی را نداشتم. زمانی که من در تراکتور بودم، زمین تمرین و رختکن و شرایط ایده‌آلی نداشتیم. خوشبختانه با آمدن آقای زنوزی امکانات و زیرساخت‌های تراکتور بهتر از تیم‌های قطری شده و تمامی بازیکنان جدید تیم از شرایط حرفه‌ای حاکم بر باشگاه رضایت دارند. 

مدافع تراکتور با بیان اینکه بازیکنان جدید باید ارزش پیراهن تراکتور را بدانند، گفت: تراکتور یکی از تیم‌های بزرگ آسیاست و همه باید بدانند که پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌اند. من خودم قبلاً هم اینجا بوده‌ام و شأن و جایگاه تراکتور را می‌دانم. فصل گذشته هواداران در اکثر بازی‌ها به ویژه در دیدار با سپاهان سنگ تمام گذاشتند. من و هم تیمی‌هایم با دیدن فیلم‌های آن بازی از جو ورزشگاه یادگار امام(ره) حیرت زده شده بودیم. 

وی ادامه داد: تراکتور در فصل آینده بیش از هر زمان دیگری به حمایت هوادارانش نیاز دارد. صرفاً با تلاش بازیکنان و یا کادرفنی موفقیت حاصل نمی‌شود؛ اگر می‌خواهیم فصل فوق العاده‌ای رقم بزنیم، همه باید همدل و متحد باشیم. از هواداران‌مان خواهش می‌کنم در بازی‌های خانگی حتی یک صندلی هم خالی نگذارند و تمامی اعضای تیم را حمایت کنند.  

مدافع تراکتور در خصوص کار کردن با «پاکو خمز»، توضیح داد: من با مربیان خارجی زیادی کار کرده‌ام، به نظرم آقای خمز از نظر فنی جزء برترین‌های لیگ ایران است و معتقدم روزهای خوبی برای تراکتور رقم می‌خورد.  

خلیل‌زاده با تأکید بر اینکه قول می‌دهم هواداران در پایان فصل از عملکرد تک تک بازیکنان راضی باشند، تأکید کرد: جو حاکم بر رختکن تراکتور عالی است و بهترین بازیکنان جوان لیگ ایران در تراکتور توپ می‌زنند. نتایج خوب از رختکن رقم می‌خورد. امیدوارم با آماده‌سازی مطلوب در اردوی ترکیه، شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا