ورزشی

خواب نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ خبری از بازیکن جدید نیست؟

خواب نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ خبری از بازیکن جدید نیست؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی کا 118، باشگاه پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ فصل گذشته فوتبال ایران این فصل باید از عناوین قهرمانی خودش دفاع کرده و علاوه بر آن به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.

پرسپولیس در این شرایط وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شده و توانست در شروع هم عملکرد خوبی داشته باشد و با حفظ ستاره‌های خود از جمله علیرضا بیرانوند که مهم‌ترین عملکرد نقل و انتقالاتی پرسپولیس در تابستان بود و جذب چند ستاره کلیدی مانند حسین کنعانی زادگان توانست در مسیر تقویت خود برای فصل جدید گام بردارد و هواداران این تیم امیدوار شدند.

با این حال در چند وقت اخیر شاهد انفعال عجیبی در نقل و انتقالات سرخپوشان هستیم و حتی شایعه مذاکره با بازیکن خاصی هم در اطراف این تیم به گوش نمیرسد. اگر در نظر بگیریم سرخپوشان در اکثر پست‌ها تکمیل هستند ولی حداقل به دو بازیکن دیگر برای کامل شدن نیاز دارند. یکی گلر ذخیره و جانشین احمد گوهری است که به صورت قرضی از این تیم جدا شده و دیگر هم زوج شهاب زاهدی در خط حمله است.

پرسپولیس با عیسی آل کثیر، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا در خط حمله قطع همکاری کرد و تنها زاهدی را در این پست به خدمت گرفته است و حذف 3 بازیکن و جذب یک بازیکن نشان می‌دهد توازن در این پست به هم خورده و سرخپوشان حداقل یک مهاجم دیگر نیاز دارند تا تکمیل شوند.

با این حال اخباری که از باشگاه رسیده نشان می‌دهد احتمال اینکه بازیکن جدیدی به پرسپولیس اضافه نشود زیاد است و این موضوع باعث ناراحتی یحیی گل‌محمدی شده است. پرسپولیس در خط حمله فقط شهاب زاهدی را در اختیار دارد و در کنارش از مهدی عبدی که قالباً نیمکت نشین بوده حضور دارد و به جز این دو از نفراتی مثل مهدی ترابی و محمد عمری می‌توانند به عنوان مهاجم سایه در کنار زاهدی استفاده کنند.

باید دید در نهایت سرخپوشان در ادامه بازیکن جدیدی به خدمت خواهند گرفت یا نه.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا