ورزشی

دعوت به تیم ملی: نتیجه اعتماد ساپینتو به جلالی

دعوت به تیم ملی: نتیجه اعتماد ساپینتو به جلالی

مدافع تیم استقلال تهران در بین اسامی بازیکنان جدید تیم ملی فوتبال ایران حضور دارد.

به گزارش کا 118، لیست جدید بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر کارلوس کی روش در حالی اعلام شد که نام ابوالفضل جلالی از استقلال در آن قرار گرفته است.

مدافع استقلال تهران برای اولین بار در خردادماه به اردوی تیم ملی دعوت شده بود. پس از ابتلای میلاد محمدی به ویروس کرونا، جلالی مسافر قطر شد و در کنار سایر بازیکنان استقلال حضور داشت.

جلالی که در تابستان امسال قراردادش را با استقلال تمدید کرد، مورد توجه ریکاردو ساپینتو بوده و سرمربی پرتغالی برای بازیکن 24 ساله فرصت مناسبی ایجاد کرده است. فرصت ایجاد شده برای او منجر به نیمکت نشینی سلمانی و همینطور کنار گذاشته شدن این بازیکن از لیست تیم ملی شده است.

این بازیکن در هفته چهارم به جای جعفر سلمانی در ترکیب فیکس شد و مقابل نفت مسجد سلیمان به صورت کامل بازی کرد. او برابر پیکان هم در این پست فیکس بود اما مقابل نساجی دوباره فرصت به سلمانی رسید و جلالی نیمکت نشین شد.

جلالی با دو مسابقه فیکس بازی کردن در ترکیب استقلال از فرصت ارائه شده توسط ساپینتو استفاده کرده تا نظر سرمربی جدید تیم ملی را برای شرکت در اردوی اتریش جلب کند. در صورت تداوم این روند به نظر می‌رسد جلالی به صورت کامل جانشین سلمانی هم در استقلال و هم در تیم ملی باشد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا