ورزشی

دلگرم: نمی توانیم در جذب بازیکن با باشگاه های دولتی و پولدار رقابت کنیم / به بازیکنان ایرانی بها می دهیم (جعفری)

دلگرم: نمی توانیم در جذب بازیکن با باشگاه های دولتی و پولدار رقابت کنیم / به بازیکنان ایرانی بها می دهیم (جعفری)

به گزرش خبرگزاری کا 118، غلامرضا دلگرم؛ مربی تیم هوادار در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: تیم مس رفسنجان پتانسیل بالایی دارد . البته ما هم تیم با برنامه ای بوده و براساس تفکرات فکری و با همکاری باشگاه دنبال این هستیم که در این فصل پیش رو رتبه ای تک رقمی در جدول رقابت ها کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه تیمش تمرینات پیش از فصل را زودتر شروع کرده است، گفت:  تمرینات هوادار زود شروع نشده است بلکه بقیه تیم ها دیرتر شروع کردند و ما به موقع تمرین کردیم. 

دلگرم در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: سیاست باشگاه هوادار این است که به بازیکنان ایرانی بها بدهیم که بر همین اساس تکیه ما بر روی پتانسیل و توانایی های بازیکنان ایرانی است. می خواهیم از تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه استفاده کنیم و بتوانیم بازی های خوبی انجام بدهیم و در پایان لیگ رتبه ای تک رقمی داشته باشیم  و این موضوع هدف باشگاه است.

دلگرم در مورد جذب بازیکنان در نقل و انتقالات گفت: در فهرست تیم هوادار هنوز جای خالی دارد اما نمی توانیم با تیم های دولتی و پولداری مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان و حتی همین مس رفسنجان رقابت کنیم و دنبال برنامه ریزی هستیم تا از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

مربی تیم هوادار در مورد شناخت بازیکنان تیمش از الهامیو تاثیرش در دیدار فردا گفت: الهامی بازیکنان ما را خوب می شناسد و به توانایی هایشان آگاهی دارد و  به بازیکنان هم اشراف کاملی دارد و در مقابل بازیکنان ما نیز از افکار تاکتیکی او آگاه هستند این هم می تواند به سود ما باشد و هم نباشد. من به عنوان نماینده باشگاه هوادار از ساکت الهامی تشکر می کنم که برای تیم هوادار زحمت کشیده است

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا