ورزشی

رازی که کی روش در گوشی به سیسه گفت: مو هایم را تو سفید کردی!

رازی که کی روش در گوشی به سیسه گفت: مو هایم را تو سفید کردی!

در پایان بازی تیم های ایران و سنگال سرمربیان دو تیم برخورد صمیمانه ای با یک دیگر داشتند و پیرامون شرایط دو تیم با یکدیگر گفت و گوی کوتاهی انجام دادند.

سرمربی سنگال درباره برخورد صمیمی با کی روش گفت: او به من گفت که من باعث ریزش موهایش شده ام (با خنده). اما من هم می خواهم این را بگویم، از ملاقات با او خوشحالم زیرا کی روش مربی بسیار خوبی است. کارلوس یکی از مربیانی است که می توانید روی او حساب کنید. 

سرمربی سنگال در پاسخ به این سوال که کی روش هر بار در مقابل او یک بازی دفاعی را به نمایش می گذارد، گفت: این نوع تاکتیک انتخاب اوست و فقط کی روش نیست که مقابل سنگال بازی می کند. او در مصر و بازی رفت از مرحله پلی آف جام جهانی نیز همینطور بازی کرد و ما از آنها شکست خوردیم.

سیسه با دفاع از سبک بازی تیم های کارلوس کی روش اضافه کرد: شما نمی توانید یک مربی را به خاطر اینگونه بازی کردن تیمش، سرزنش کنید. این مسئله به بازیکنانی که در اختیار او هستند و اینکه به دنبال چه چیزی است و چه هدفی را در پیش گرفته، بستگی دارد. کی روش در تمام بازی هایی که باید مقابل او بازی می کردیم، یک بازی با هویت را ارائه کرد. انطباق با این نوع بازی، به عهده ما بود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا