ورزشی

زندی: قدم کجی در راه صعود به لیگ برتر برنداشتیم

زندی: قدم کجی در راه صعود به لیگ برتر برنداشتیم

به گزارش کا 118، شهاب زندی پیرامون آخرین وضعیت صدور کارت بازی بازیکنان تیم فوتبال شمس آذر قزوین پس از حضور در ساختمان سازمان لیگ فوتبال ایران، اظهار داشت: فعلاً عوامل باشگاه نزد آقای طاهری هستند و ان‌شاءالله کارت‌های بازیکنان باشگاه صادر می‌شود و برای استفاده از بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفتیم، در هفته اول مشکلی نداریم.

وی راجع به شکایت از شمس آذر  بابت استفاده از بازیکن غیرمجاز در فصل گذشته لیگ یک و احتمال آغاز به کار این تیم با 15 امتیاز منفی، افزود: در حقیقت خیلی روی این بحث، تمرکزی ندارم و برایم مهم نیست. اگر حق ما کسر امتیاز باشد، مشکلی نیست، بگذارید امتیاز  را کم کنند، ولی اینکه تصور کنند با کسر امتیاز، ما عدم تمرکز پیدا می‌کنیم یا از حضور در لیگ برتر انصراف می‌دهیم، چنین چیزی وجود ندارد. به مردم خوب قزوین این نوید را می‌دهم که یک تیم خوب راهی مسابقات می‌کنیم و جلوی مشکلات تمام قد می‌ایستیم.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین درباره اینکه از مسئولان این باشگاه نقل قولی مطرح است که در صورت کسر امتیاز به کار خود در لیگ برتر ادامه نمی‌دهند، گفت: خیر، اصلاً چنین چیزی نیست. تمامی عوامل، کادر فنی و اعضا با تمام وجود در مسابقات شرکت می‌کنند. دیروز در جلسه‌ای با بازیکنان، به آنها گفتم هرگونه مشکل یا کسر امتیازی، در بدترین حالت ممکن است به سقوط تیم منجر شود، این موضوع به ما ارتباط دارد. آنها (چه مربیان و چه بازیکنان) باید بازی خودشان را ارائه کنند و به این مسائل کاری نداشته باشند.

زندی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌داند چه کسی موضوع تخلف این باشگاه را لو داده است، عنوان کرد: از باشگاه سایپا باید گلایه کنم، ما هیچ دشمنی با یکدیگر نداریم. حق شماست که به‌صورت قانونی پیگیری کنید، ما هیچ مشکلی با این مسئله نداریم، اما اینکه هر دقیقه و هر موقع باشگاه‌ها را شانتاژ کنید، تماس بگیرید و درخواست وکالت کنند که از طرف آنها شکایت کنند، درست نیست. شما اگر دنبال احقاق حق خودتان هستید، باید بروید حق خودتان را دنبال کنید. اگر کسر سه امتیاز کردند و به شما امتیاز را دادند، نوش جان‌تان، هیچ مشکلی نیست. اینکه بیانیه می‌دهند و می‌گویند کمیته استیناف فلان کار را کرده است، مگر کمیته استیناف برای شمس آذر چه کار کرده است؟ بدترین حالت و بدترین تنبیه ممکن برای شمس آذر اجرا شده است. دیگر شما دنبال چه چیزی هستید؟

وی درباره آخرین وضعیت شکایات جدید مطرح شده باشگاه‍‌های لیگ یکی علیه شمس آذر قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها، تصریح کرد: در جریان همه شکایت‌ها هستم. ون پارس، چوکای تالش، چادرملو و شهرداری همدان تیم‌هایی هستند که شکایت جدید مطرح کردند. به آنها هم وعده‌هایی داده شده که شاید اتفاقات جدیدی برای آنها بیفتد. ما با آن باشگاه‌ها هیچ مشکلی نداریم و به خدا ناراحت نیستیم. اینکه دیگر شکایت و حرف آنها مطرح شده دلیلی ندارد که هر دقیقه مصاحبه و هر برنامه تلویزیونی شاهد حضور آنها هستیم. جوری این قضیه را تبلیغ می‌کنند انگار برای نمایندگی مجلس تبلیغ می‌کنند. آقای ابوالقاسم‌پور و همه بزرگواران برای ما عزیز هستند، اما در چنین وضعیتی می‌گویند کمیته استیناف مهربانی به خرج داده است. سؤالم این است که کمیته استیناف مگر چه مهربانی به خرج داده است؟ کمیته استیناف این توانایی را داشته و دستش در موضوع باز بوده است که اگر باشگاه در موضوع جعل دخیل نبوده و لیگ تمام شده باشد، باشگاه را جریمه کند.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر ادامه داد: بالاترین جریمه ممکن که شامل مسئله مالی و انضباطی بوده، برای ما اعمال شده است. آقای تاج، کمیته استیناف و کمیته انضباطی چه کمکی به ما کردند؟ دیگر بدتر از این حالت ممکن بود برای ما پیش بیاید؟ مثلاً می‌خواستند تیم ما را به لیگ یک بیندازند؟ اینکه اصلاً امکانپذیر نبود. قانون صراحتاً در ماده 61 اعلام کرده، در صورت پایان لیگ، کسر امتیاز باید در فصل بعد لحاظ شود. از آقایان گلایه دارم، یا برای تبلیغات مجلس تلاش می‌کنید که دائماً در برنامه شرکت می‌کنید یا نوش جان‌تان! به آقای حسین‌پور مدیرعامل سایپا گفتم و دیدار دوستانه‌ای با او داشتم. به او گفتم اگر قانون حق را به شما داد نوش جان‌تان! مگر قرار است با هم دشمنی کنیم؟ در پایان یک بازی برنده یا بازنده می‌شوید. سه امتیاز را شما می‌گیرید یا به تیم رقیب امتیاز  می‌رسد. بررسی کنید باشگاه سایپا فصل گذشته با چند باشگاه درگیر بوده و چند بیانیه صادر کرده است. بررسی کنید چند مرتبه و کدام تیم از اشتباهات داوری ذینفع بوده است. تیم پنج بازی مانده به پایان فصل تمامی بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشته است و فوتبال پاک را نشان دادیم.

زندی تصریح کرد: شک نکنید دوستان با طرح این حرف‌ها فقط دنبال ضربه زدن به شهر قزوین، تیم شمس آذر و بنده هستند. سال اولی هست که یک تیم به‌صورت فوتبالی به دسته بالاتر آمده است و  به خداوندی خدا، هیچ قدم کجی برای صعود این تیم بر نداشتیم. به عوامل این تیم اجازه ندادم در هیچ زمینه‌ای بیانیه یا صحبتی داشته باشد. آقای حسین‌پور عزیز نیاز به این همه هجمه، دعوا و … نیست حق‌تان بود، نوش جان‌تان.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان میزبانی شمس آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین وجود دارد، اظهار داشت: در این زمینه باید از رئیس هیئت فوتبال آقای بازیوند و آقای اعلایی استاندار قزوین تشکر کنم. به ویژه آقای استاندار که پرچمدار هستند و سنگ تمام گذاشتند. مطمئن باشید که بازی در ورزشگاه آزادگان قزوین برگزار شد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا