ورزشی

سجادی قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان را تبریک گفت

سجادی قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان را تبریک گفت

به گزارش کا 118 به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان که از 16 تیرماه در شهر منامه کشور بحرین آغاز شده بود، امشب با قهرمانی ایران به پایان رسید.

دکتر سید حمید سجادی، قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جهان را «سزاوارانه و امیدبخش» برای آینده‌ی این رشته‌ی پرافتخار دانست و به ملی پوشان، کادر فنی، سرپرستی و مدیریت فدراسیون والیبال تبریک گفت.

متن پیام کامل وزیر ورزش و جوانان به قرار زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند را شاکرم که مردان رعنای والیبال ایران در آوردگاه جهانی، آنچنان با صلابت و پرقدرت ظاهر شدند که قهرمانی سزاوارانه‌ای برای ورزش ایران در رویداد رقابتی والیبال زیر بیست ‌‌و یک ساله‌های جهان به ارمغان آمد.

نمایش خوب و با برنامه و شکست دادن قدرت‌های بزرگ والیبال دنیا، تنها یک افتخار نیست بلکه نوید دهنده‌ی معرفی نسل جدیدی از نخبگان والیبال ایران به جهان است.

صمیمانه این قهرمانی غرور آفرین را به جامعه ورزش، تک تک ملی پوشان والیبال جوان ایران، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون والیبال تبریک می‌گویم.

امید دارم که این رشته در استمرار موفقیت‌های گذشته، همچنان در آینده در عرصه‌های مهم رقابتی برای مردم عزیز ایران ارمغان‌آور شادی و غرور باشد.

سید حمید سجادی

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا