ورزشی

سلیمان‌زاده: پاس گلم روی حرکت تمرین شده بود/ منشا دوباره به اوج برمی‌گردد

سلیمان‌زاده: پاس گلم روی حرکت تمرین شده بود/ منشا دوباره به اوج برمی‌گردد

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید پاس گلی که برای تیمش ارسال کرد، روی حرکت تمرین شده با حامد لک بوده است.

رامتین سلیمان‌زاده در گفتگو با کا 118، پیرامون پیروزی مس رفسنجان مقابل هوادار در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین پیروزی خودمان را کسب کردیم. قبلاً هم به شما گفته بودم، روند مساوی‌ها یک جا تمام می‌شود. واقعاً در بازی قبلی مستحق پیروزی بودیم و از روی بدشانسی توپ‌هایمان به گل نرفت. و در چند بازی هم مشکلات داوری روی نتیجه تیم ما تاثیرگذار شد. 

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ما پنالتی از دست داد در دقایق پایانی کمی کار سخت شد؛ اما خدا را شکر با 3 امتیاز از زمین مسابقه خارج شدیم. 

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره پاس گلی که مقابل هوادار ارسال کرد، گفت: از قبل با حامد لک هماهنگ کرده بودیم و در تمرینات روی این موضوع پیش‌بینی داشتیم که در ضد حملات بازی را سریع آغاز کنیم و توپ در اختیار بخش هجومی قرار بگیرد. در صحنه گل محمدحسین کریم‌زاده جاگیری خیلی خوبی داشت.

سلیمان‌زاده در خصوص صحبت‌های محمد ربیعی درباره اینکه 3 بازیکن این تیم شامل محسن آذرباد، رامتین سلیمان‌زاده و شاهین توکلی هم لایق دعوت به تیم ملی هستند، گفت: ابتدا باید از آقای ربیعی بابت این صبحت‌شان تشکر کنم. هر بازیکنی تمایل دارد به تیم ملی کشورش تلاش کند. به عنوان بازیکن تمام تلاشم این بوده که در که هر بازی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. اگر شرایط فراهم شود حتی برای یک مرتبه اردوی تیم ملی را تجربه کنم، حتما استقبال می‌کنم.

وی در پایان گفت: در هفته هفتم مقابل صنعت نفت آبادان قرار می‌گیریم. امسال لیگ غافلگیر کننده است و در هر مسابقه باید با بیشترین سطح تمرکز در زمین حاضر شوید. ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که روند خوب‌مان ادامه داشته باشد. 

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره آخرین وضعیت گادوین منشا و از دست دادن پنالتی مقابل هوادار گفت: قطعاً منشا مورد حمایت اعضای تیم و هواداران است. به هر حال برای هر بازیکنی شاید چنین موقعیتی پیش بیاید. مهم این است که در فوتبال که بازی گروهی است همه کمک کنند تا شرایط برای بازگشت دوباره منشا به اوج فراهم باشد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا