ورزشی

سیدصالحی: استقلالی‌ها بابت جدایی قایدی از مجیدی شاکی نباشند/ پرسپولیس با جذب مهاجم تکمیل می‌شود

سیدصالحی: استقلالی‌ها بابت جدایی قایدی از مجیدی شاکی نباشند/ پرسپولیس با جذب مهاجم تکمیل می‌شود

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی کا 118 در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و دلیلش وقت‌کشی‌های مدیریت قبلی باشگاه بود و در ادامه هم وقتی از این مجموعه جدا شد همین تغییرات مدیریتی خودش به تیم در این مقطع ضربه می‌زند. مدیر جدید وقتی روی کار می‌آید نمی‌تواند در لحظه تغییری ایجاد کند و فعالیت‌های این چنینی نیاز به زمان دارد.

وی افزود: علی خطیر هم تازه روی کار آمده و تا بخواهد کاری انجام دهد یا منابع مالی فراهم کند زمان می‌برد و در این مقطع استقلال از این بابت ضربه می‌خورد. برای همین آنها نتوانستد در حد انتظار یارگیری کنند. با این حال چند بازیکن خوب و با کیفیت در روزهای اخیر به این تیم اضافه شد ولی انتظارات در خصوص این تیم برآورده نشده خصوصاً در خط حمله با از دست دادن قایدی و محبی تضعیف شدند و پر کردن جای خالی این دو نفر هم کار دشواری است.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت پرسپولیس هم گفت: آنها برعکس استقلال توانستند ثبات مدیریتی و کادرفنی داشته باشند و همین موضوع آنها را کلی جلو انداخت. مهم‌ترین کارکرد مدیریتی پرسپولیس در این فصل حفظ ستاره‌های تیم و شاکله اصلی تیم بود و در کنارش نفرات خوبی جذب شدند. آل کثیر رفت و زاهدی جایش آمد، کامیابی‌نیا رفت و ریگی جایش آمد و فقط فکر می‌کنم یک مهاجم ششدانگ در خط حمله باید اضافه کنند تا تکمیل شوند.

وی در مورد ماجرای رفتن قایدی به تیم فرهاد مجیدی و ناراحتی هواداران استقلال هم عنوان کرد: هواداران استقلال نباید از فرهاد مجیدی ناراحت باشند. این کم‌کاری و تعلل مدیریت قبلی باشگاه بود و بد عهدی او در قبال تیم شباب الاهلی که باعث شد قایدی جدا شود و نباید از فرهاد مجیدی ایراد گرفت. او برای تیمش به بازیکن نیاز داشت و جذبش کرد.

سیدصالحی با اشاره به مدعیان قهرمانی هم توضیح داد: هنوز زود است بخواهیم در این خصوص اظهار نظر کنیم و باید حداقل 7-8 هفته از شروع لیگ بگذرد تا ببینیم کدام تیم ها اوضاع خوبی دارند. یک وقت‌هایی یک تیم پرستاره است ولی نمی‌تواند خوب عمل کند و برعکسش هم صادق است ولی فکر می‌کنم سپاهان و تراکتور در کنار استقلال و پرسپولیس بتوانند مدعیان این فصل باشند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا