ورزشی

سینکی: بخاطر سابقه پارس جم توقعات از تیم ما بالاست/ داخل زمین به هیچ کس آسان نمیگیرم حتی برادرم

سینکی: بخاطر سابقه پارس جم توقعات از تیم ما بالاست/ داخل زمین به هیچ کس آسان نمیگیرم حتی برادرم

کاپیتان پارس جم در مورد وضعیت این تیم در لیگ دسته اول توضیح داد.

روزبه سینکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی کا 118 در خصوص شرایط تیم پارس جم اظهار داشت: شرایط تیمی خوبی داریم . بازیکنان مصدوممان کم کم محیای حضور در زمین شدند . باخت به شمس آذر فقط یک اتفاق بود که تاثیرات منفی آن در دقایق آخر بازی با سایپا مشخص شد و بازی یک صفر برده را با تساوی یک _ یک به پایان رساندیم اما برای کسب سه امتیاز مقابل چوکا کاملا آماده هستیم.

کاپیتان تیم پارس جنوبی جم در ادامه عنوان کرد : بخاطر سابقه تیم پارس و حضور در لیگ‌برتر توقعات از ما بالاست . تیم خوب و با کیفیتی داریم که تلفیقی از تجربه و نیروی جوانیست اما نباید فراموش کنیم ما جز تیم های پر خرج لیگ یک نیستیم و شاید از نظر هزینه کرد جز هفت یا هشت تیم اول هم نباشیم . قطعا برای رسیدن به لیگ برتر تلاش میکنیم و امیدواریم با پرداخت های منظم و شرایط ایده آل بتوانیم به این هیاهو واقعیت ببخشیم.

وی درباره سبک دروازبانی کردنش و مصدومیت هایی که برای مهاجمین حریف اتفاق میفتد نیز گفت : با تمامی بازیکنان دوست هستم و به واسطه سابقه زیادی که در دوران بازیگری دارم اکثر بچه ها مرا میشناسند و مطمئن هستند این برخورد ها تعمدی نیست اما در زمین فوتبال حتی به برادرم هم  آسان نمیگیرم.

سینکی در بخش پایانی صحبت هایش به مدیریت تیم پارس جنوبی اشاره داشت و گفت : آقای رضایی جز معدود مدیران واقعا فوتبالی هستند که همه جوره شرایط را درک میکنند و بودن ایشان میتواند به مجموعه ما کمک زیادی کند . ضمن اینکه به تازگی بهرام رضایی بعنوان سرپرست تیم ملی نیز انتخاب شده و برای این عزیز آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا