ورزشی

شریفی امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار برابر آرژانتین

شریفی امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار برابر آرژانتین

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 از 13 تا 19 تیرماه با 32 مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز (یکشنبه 18 تیر) در سومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف آرژانتین رفت و سه بر دو مغلوب حریف شد.

مرتضی شریفی با کسب 16 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در این مسابقه را به دست آورد و آگوستین لوزر بازیکن تیم آرژانتین با 21 امتیاز بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه 109 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 53 پوئن در حمله، 13 امتیاز در دفاع، 3 پوئن سرویس و 40 امتیاز از اشتباهات بازیکنان آرژانتین بود.

بازیکنان تیم ملی آرژانتین نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 121 امتیاز کسب کردند که شامل 65 امتیاز حمله، 14 دفاع، 5 پوئن سرویس و 37 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت صفر بامداد روز دوشنبه 19 تیرماه یعنی کمتر از 18 ساعت دیگر در سومین و آخرین مسابقه خود هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم برابر کوبا صف‌آرایی می‌کند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا