ورزشی

صادقیانی: خوشحالم به بازی‌ها برگشتیم/ در این رده سنی استرس و احساسات تاثیر گذار است

صادقیانی: خوشحالم به بازی‌ها برگشتیم/ در این رده سنی استرس و احساسات تاثیر گذار است

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، آرش صادقیانی بعد از پیروزی تیم زیر ۱۶ سال پسر ایران مقابل قزاقستان، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که بازیکنان بعد از یک مسابقه سخت و شکستی که روز گذشته برابر پاکستان داشتیم، به روند خوب خود بازگشتند و این بهترین اتفاقی است که امروز برای تیم ایران رخ داد. هرچه جلو می‌رویم ثبات تیم بیشتر شده و دلهره کاهش پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت: طبیعی است که در این رده سنی بحث استرس و احساسات خیلی تاثیرگذار است. طبیعتاً از نتیجه بازی هم خیلی خوشحال هستم و امیدوارم کم کم بتوانیم به ثباتی که برای آن تمرین کرده‌ایم، دست پیدا کنیم. در چند ماه گذشته خیلی خوب تمرین کردیم و امیدوارم بتوانیم این رقابت‌ها را با نتیجه خوب به پایان برسانیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران تاکید کرد: در مسابقه بعدی باید به مصاف تیم میزبان یعنی ازبکستان برویم. دیروز بازی آن‌ها را نگاه کردیم و مسابقه آن‌ها با تیم قزاقستان به ست پنجم کشید. ازبکستان تیم خوبی است و تماشاگران زیادی برای این تیم به سالن خواهند آمد. آن‌ها اول تلاش می‌کنند که بازی را کنترل کنند و بعد هم نتیجه را به سود خود رقم بزنند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 16 سال آسیای مرکزی که از روز جمعه 23 تیر در تاشکند آغاز شده است، روز چهارشنبه 28 تیرماه به پایان می‌رسد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا