اقتصاد

طرح «سپهر سعادت» ثمر داد

طرح «سپهر سعادت» ثمر داد

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در این نشست به تشریح روند اقدامات، برنامه‌ها و مأموریت‌های اصلی این ستاد پرداخت و با اشاره به اینکه ستاد توسعه و نوسازی عتبات عالیات در سه محور جمع‌آوری نذورات، ساخت و ساز اماکن مقدسه و تسهیل فعالیت موکب‌ها در اربعین فعالیت دارد، گفت: فعالیت‌ها و هماهنگی‌های لازم برای تسهیل حرکت بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی از سال گذشته آغاز شده است و امیدواریم امسال شاهد رونق بیشتری در این رویداد عظیم باشیم.

6

نامجو با اشاره به اینکه بیش از 650 موکب برای اربعین در این ستاد ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: در این ستاد برای موکب‌ها مجوز و پروانه فعالیت صادر می‌شود و در تلاش هستیم تا در ارتباط و هماهنگی با موکب‌ها، بهترین خدمات را برای زائران فراهم کنیم و هدف ما تسهیل فعالیت موکب‌ها است.

وی با بیان این که همت مردم و مسئولان موجب ماندگاری این حرکت شده و سال به سال هم رشد و گسترش می‌یابد، افزود: روند بازسازی عتبات عالیات توسط دوستداران اهل بیت علیهم‌السلام به طور مشترک در ایران و عراق انجام می‌شود و قطعا بدون این همکاری نمی‌توان به موفقیت مطلوبی دست یافت.

وی با یادآوری اقدامات و پایه‌گذاری‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در بازسازی و توسعه عتبات عالیات، گفت: این ستاد در عراق از اعتبار ویژه‌ای نزد مردم این کشور برخوردار است و بر پایه این اعتبار اقدامات مناسبی در عتبات در حال شکل‌گیری است.

وزیر اسبق نیرو با قدردانی از حمایت خانواده بزرگ بانک صادرات ایران، تاکید کرد: حمایت بانک از بازسازی عتبات عالیات شایسته تقدیر است و امید است روند این همکاری‌ها توسعه و تعمیق یابد.

در این نشست گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های جامع فرهنگی بانک صادرات ایران در ایام ماه محرم و اربعین و سایر مناسبت‌های فرهنگی مذهبی و اقدامات متنوع بانک در حوزه ایفای مسئولیت ‌اجتماعی، توسط میثم مرادی‌نیا، مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در بانک صادرات ایران، ارائه شد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا