ورزشی

عنایتی: امیدوارم لیگ جذابی داشته باشیم

عنایتی: امیدوارم لیگ جذابی داشته باشیم

به گزارش کا 118، در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ایران، غلامرضا عنایتی سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: آرزوی موفقیت می‌کنم برای تمام تیم‌هایی که بازی‌های آن‌ها به زودی شروع می‌شود. امیدوارم لیگ جذابی داشته باشیم و از فصل قبل بهتر شویم. با قرعه‌هایی هم که بود فکر می‌کنم لیگ جذابی خواهیم داشت.

او درباره میزان همکاری باشگاه‌ها با تیم ملی امید درفصل جدید نیز گفت: مشکل کامل حل شده است اما موفقیت در رده امیدها نیازمند یک عزم جدی است. ما دو ماه سخت را در مرداد و شهریور داریم. باید همه تیم‌ها ما را تحمل کنند. ما تیم را دیر تشکیل دادیم و بازی‌های دوستانه زیادی هم نداشتیم، شرایط سختی بود و امیدوارم در این دو ماه پیش رو که تیم ملی شرایط سختی دارد، باشگاه‌ها دست به دست هم بدهند تا از این پیچ عبور کنیم.

عنایتی ادامه داد: بعد از مقدماتی هانگژو (بازی‌های آسیایی) فیفادی‌های خوبی داریم و من سعی کرده‌ام برنامه‌ها را به سمت فیفادی‌ها ببرم تا با باشگاه‌ها تعامل خوبی داشته و بازیکنان را در فیفادی‌ها به تیم ملی دعوت کنیم.

مربی پرتغالی در ترکیه به ما اضافه می‌شود

او درباره اردوی تدارکاتی ترکیه نیز گفت: فعلا لیستی مشخص نیست و 6 تا 7 تیم برنامه داده‌اند. تا فردا یا پس فردا اسامی و بازی‌های تدارکاتی را اعلام می‌کنم. مربی پرتغالی هم در ترکیه به ما اضافه می‌شود.

قرار نبود جام بگیریم!

عنایتی درباره نایب قهرمانی تیم امید در مسابقات عراق نیز گفت: اصلا ما قرار بر آن نداشتیم که جام بگیریم، کلا 5 روز با تیم تمرین کرده بودیم و فقط برای هماهنگی بیشتر با تیم به این تورنمنت رفته بودم. تورنمنت یک باره خیلی جدی شد اما نایب قهرمانی برای ما خیلی خوب بود. همه آن تیم‌ها 5 – 6 ماه تمرین کرده بودند و بازی‌های خیلی سخت برای ما شد. در دمای 40 درجه بازی‌ها یک روز در میان بود و کار خیلی سخت شد و نایب قهرمانی در ضربات پنالتی هم برای ما خوب بود.

او درباره صحبت‌های خود با سامان فلاح در این مراسم نیز گفت: درباره اوضاع سامان فلاح صحبت می‌کردیم چون بازیکن من است، خوشبختانه شرایط خوبی دارد. من به هیچ‌کس توصیه نمی‌کنم جای خاصی برود چون من هم یک مربی هستم.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا