ورزشی

ماتئوس: بایرن مونیخ باید دخیا را جذب کند

ماتئوس: بایرن مونیخ باید دخیا را جذب کند

به گزارش کا 118، بایرن مونیخ با وجود مصدومیت مانوئل نویر و جدایی احتمالی یان زومر قصد دارد دروازه‌بان جدیدی به خدمت بگیرد. نویر ۳۷ ساله هنوز شرایط بازگشت به میادین را به دست نیاورده و یان زومر ۳۴ ساله نیز از دیروز با هم تیمی‌هایش تمرین نکرده و انتظار می‌رود با انتقالی به ارزش ۶.۷۵ میلیون یورو به اینتر بپیوندد. بایرن مونیخ برای دیدار دوستانه روز دوشنبه خود برابر موناکو تنها اسون اولرایش را در اختیار خواهد داشت که این موضوع ضرورت خرید یک دروازه‌بان را برای باواریایی‌ها آشکار می‌کند.

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، به سران بایرن مونیخ توصیه کرده که داوید دخیا را که پس از جدایی از منچستریونایتد بازیکن آزاد محسوب می‌شود، به خدمت بگیرند. بسیاری اعتقاد دارند که دخیا حقوق بالایی درخواست می‌کند اما ماتئوس در گفتگو با بیلد گفت:

این انتقال نباید به خاطر پول باشد. بازی در یک باشگاه اروپایی برای او شانس و چالش بزرگی خواهد بود. نمی دانم که آیا او می‌تواند به باشگاه دیگری در این سطح برود یا خیر. بایرن با او دروازه‌بانی سطح بالا به عنوان جانشین نویر خواهد داشت و در صورتی که نویر برنگردد، که همه ما امیدواریم این اتفاق نیفتد، به شماره یک همیشگی باشگاه تبدیل خواهد شد. دخیا در بهترین سن دروازه‌بانی قرار دارد و پیش از این کلاس خود را در منچستریونایتد ثابت کرده است.

ماتئوس در مورد یان زومر نیز افزود:انتظار جدایی زومر را داشتم. او نیاز داشت پیش از انتقال به اینتر بازی کند و در بازی آخر مقابل لیورپول نیز به نظر می‌آمد که به استقبال این جدایی رفته است. اسون اولرایش بسیار بهتر، باانگیزه‌تر و مطمئن‌تر نشان داد و تاثیر بیشتری روی من گذاشت.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا