ورزشی

مورایس: بابت بازیکنانی که جذب کرده‌ایم راضی هستم

مورایس: بابت بازیکنانی که جذب کرده‌ایم راضی هستم

به گزارش کا 118، ژوزه مواریس در حاشیه تمرین تیم فوتبال سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فصل گذشته را پشت‌سر گذاشته‌ایم و اکنون فصل جدیدی را قرار است شروع کنیم تمام تلاش‌مان را با تمام توان انجام می‌دهیم و می‌دانیم فصل متفاوت‌تری پیش‌رو داریم و تمام ما باید تمام انرژی‌شان را برای این فصل بگذارند همه ما هم یعنی خود ما، بازیکنان، هواداران و تمام افراد اجرایی. در تیم ما همه وظایف مشخص شده  است تا به تمام خواسته‌های‌مان در لیگ برسیم. می‌دانیم فوتبال در ایران ساده نیست و سخت است. ما باید در صدر جدول باشیم و لیگ را رهبری کنیم. این مسئله را باید در همه امورمان یعنی زمین، در داخل زمین، سازماندهی و تمام کارهایی که باید انجام بدهیم باید به نوع پیشرو و رهبری کنیم و حتی از لحاظ تفکرات.

وی افزود: ما فوتبال را برای هواداران و مردم ارائه می‌دهیم و همه هم باید متوجه باشند که در فوتبال هم کیفیت باشد و هم صادقانه همه چیز رو به جلو برود و هم منصفانه باشد و هم عادلانه؛ برای اینکه فوتبال خوبی داشته باشیم. 

مورایس تأکید کرد: ضمن اینکه باید به همه حریفان‌مان احترام بگذاریم و وقتی وارد ورزشگاه ما می‌شوند هواداران و ما باید به آنها  احترام بگذاریم و حس این را داشته باشند که در خانه‌شان فوتبال بازی می‌کنند. فوتبال در کل دنیا باید اینگونه باشند و همه در کنار هم باشیم. 

وی در مورد بازی اول با تراکتور در لیگ برتر اظهار داشت: می‌دانیم تراکتور تیمی قابل احترام و قدرتمندی است و یکی از تیم‌های بزرگ کشورمان است. ما هم می‌خواهیم عملکردی از خودمان ارائه بدهیم که برنده بازی باشیم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد نقل و انتقالات سپاهان گفت: من همیشه خوشحالم و بابت بازیکنانی هم که جذب کرده‌ایم راضی هستم.

مورایس گفت: می‌بینید کشور عربستان چه بازیکنانی را جذب می‌کند اما ما برخی بازیکنان به خاطر هزینه‌اش نتوانستیم خریداری کنیم. می‌بینید که بازیکنانی مثل بنزما و کانته به لیگ عربستان می‌رود و ما هنوز اجازه نداریم یا نتوانسته‌ایم که مبلغ آن را تهیه کنیم که بتوانیم بازیکنانی با چنین مبالغی را جذب کنیم. البته باید اشاره کنیم ما بازیکنان ایرانی خیلی خوبی داریم و ما ایرانی هستیم و اینجا ایران است و ما بازیکنان ارزشمندی در لیگ داریم که در لیگ‌های بین‌المللی شرکت کنند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا