ورزشی

میلاد باقری؛ مدافع استقلالی به سود کامیابی پرسپولیس

میلاد باقری؛ مدافع استقلالی به سود کامیابی پرسپولیس

در شرایطی که نفت مسجدسلیمان با گل دیدنی نریمان جهان شانس زیادی برای یک برد بزرگ داشت، مدافع این تیم با اشتباه خود شرایط را علیه تیمش تغییر داد.

به گزارش کا 118، روز گذشته پرسپولیس دیدار دشواری با نفت مسجد سلیمان در این شهر برگزار کرد و در شرایطی که اوضاع به نفع این تیم پیش نمی‌رفت در نهایت شکست نیمه نخست را با پیروزی در نیمه دوم و در مجموع بازی به پایان برد و جایگاهش در صدر جدول را حفظ کرد.

در شرایطی که دو تیم با برتری یک گله میزبان به رختکن رفتند، پرسپولیس با گل یورگن لوکادیا در اوایل نیمه دوم توانسته بازی را به تساوی بکشاند و این در شرایطی است که ۱۰ نفره شدن این تیم بعد از اخراج میلاد باقری شرایط را برای حفظ یک امتیاز نیز برای نفت‌ مسجدسلیمان سخت کرد.

BM7X0729

میلاد باقری مدافع اسبق استقلال که اکنون در قلب دفاعی مسجدسلیمانی‌ها حضور یافته، در نیمه اول نیز بعد از اینکه در تقابل با لوکادیا مجبور به خطا روی بازیکن پرسپولیس شده بود و با یک کارت زرد جریمه شد، در نیمه دوم نیز بعد از عقب ماندن در کورس با این مهاجم هلندی مرتکب خطای پنالتی شد تا با دریافت دومین کارت زرد خود، تیمش را ۱۰ نفره کند. این بازیکن در صحنه گل مشکوک پرسپولیس که توسط کمک داور آفساید اعلام شده بود نیز به نظر می‌رسد خط آفساید را پر کرده بود و اینچنین روز پرماجرای خود را خاتمه داد و البته امیدوار بود تیمش به حداقل امتیاز در این جدال دست یابد.

با این وجود یک بازیکن کمتر کار را برای نفتی‌ها سخت کرد و عطش تهاجمی پرسپولیس منجر به گل دوم این تیم و برگشت نتیجه بازی شد تا زحمات یک تیم برای برتری یا متوقف کردن مدعی قهرمانی ناکام بماند.

انتهای پیام/

حجم ویدئو: 1.29M
|
زمان ویدئو: 00:00:12

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا