ورزشی

شریفی امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با فرانسه

شریفی امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با فرانسه

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 از 13 تا 19 تیرماه با 32 مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران امروز (چهارشنبه 14 تیر) در نخستین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف فرانسه قهرمان المپیک توکیو رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

مرتضی شریفی با کسب هشت امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در این مسابقه را به دست آورد و سیدمحمد موسوی هم هفت امتیاز کسب کرد. تیموتی کارل بازیکن تیم فرانسه با 17 امتیاز بهترین بازیکن این دیدار شد.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه 59 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 30 پوئن در حمله، 6 امتیاز در دفاع، یک پوئن سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات بازیکنان فرانسه بود.

بازیکنان تیم ملی فرانسه نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 75 امتیاز کسب کردند که شامل 39 امتیاز حمله، 6 دفاع، 6 پوئن سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت هفت صبح روز جمعه 16 تیرماه در دومین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم برابر بلغارستان صف‌آرایی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا