ورزشی

نجاتی: چرا کاور روی زمین نکشیدند؟!/ اگر سلامت بازیکنان در خطر می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟

نجاتی: چرا کاور روی زمین نکشیدند؟!/ اگر سلامت بازیکنان در خطر می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟

ناظر بازی ملوان و فولاد در خصوص لغو بازی این تیم و ادعاهای میزبان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی کا 118، طبق برنامه قرار بود بازی تیم‌های ملوان و فولاد خوزستان از ساعت 19 روز شنبه نوزدهم شهریور در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران انزلی برگزار شود. اما عوامل برگزاری و ناظر مسابقه به دلیل بارش باران و مشکل زمین، اجازه برگزاری این رویداد را ندادند. باشگاه ملوان بعد از این تصمیم با انتشار فیلم و تصاویر معقتد بود که امکان برگزاری مسابقه وجود داشت. و نهایتاً طبق بانون باید 24 ساعت بعد بازی برگزار می‌شد. 

در همین رابطه حسین نجاتی در گفتگو با کا 118، اظهار داشت: قبل از برگزاری بازی داور متر به متر زمین را چک کرد و امکان برگزاری مسابقه وجود نداشت. به هر حال سلامتی بازیکنان و حتی کادر داوری در خطر بود. تمام تلاش ما بر این بود که این بازی برگزار شود. حتی 4 ساعت نشست پیش از بازی طول کشید. باشگاه ملوان سهل‌انگاری کرده بود و کاور روی زمین نکشیده بود. در حالی که اسپانسر باشگاه گفته بود که 300 میلیون برای تامین این کاور هزینه پرداخت کرده است. ما حتی به سختی و مشقت به انزلی رفتیم تا برای بازی حاضر باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا 24 ساعت بعد بازی برگزار نشده است، گفت:  به ما گفته شده بود در صورت عدم برگزاری مسابقه با توجه به وقفه لیگ برتر، تاریخ جایگزین زمان دیگری برای بازی معوق اعلام خواهد شد. 

ناظر بازی ملوان و فولاد گفت: با این نوع صحبت پژمان نوری فکر می‌کنم به ضرر تیم ملوان می‌شود. واقعاً ورزشگاه تختی هنوز از نظر فنی و زیرساختی شرایط برگزاری مسابقه را ندارد. او باید از مسئولان استانی و بقیه کمک بخواهد که نواقص این ورزشگاه حل شود نه اینکه با چنین مصاحبه‌هایی مشکلات را بیشتر کند. راستش با این نوع صحبت‌های نوری دلم شکست. اگر بازیکن ملوان یا فولاد در این مسابقه آسیب می‌دید آیا همان عزیزان نمی‌گفتند چرا داور و ناظر اجازه برگزاری مسابقه را دادند؟!

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا