ورزشی

نصیری: سایپا بهترین تیم لیگ یک امسال است/ هیچ بهانه ای برای صعود نکردن نداریم

نصیری: سایپا بهترین تیم لیگ یک امسال است/ هیچ بهانه ای برای صعود نکردن نداریم

بازیکن تیم سایپا عقیده دارد این تیم مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است.

امیرسام نصیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی کا 118 در خصوص شرایط این روزهای سایپا گفت: ما سایپا هستیم و مدعی ترین تیم برای صعود به لیگ برتر محسوب می‌شویم. همانطور که سرمربی مان آقای فکری بار ها گفتند که ما باید شخصیت بزرگ سایپا را به این تیم برگردانیم و تلاش ما هم بر این است که چنین اقدامی انجام دهیم.

مدافع سایپا افزود: بازیکنان لیگ برتری زیادی داریم که به مرور زمان با فضای لیگ یک آشنا خواهند شد و پس از اینکه به هماهنگی های لازم برسیم، هیچ بهانه ای برای از دست دادن امتیازات و صعود نکردن به لیگ برتر نداریم. تمام شرایط برایمان فراهم شده و بی دغدغه ترین تیم لیگ هستیم.

وی افزود: آقای حسین پور مدیر عامل باشگاه هم شخصیتی بزرگ و کاملاً فوتبالی دارند که این موضوع موجب دلگرمی بازیکنان است. سرمربی تیم آقای فکری هم واقعا نیاز به تعریف و تمجید من ندارند و انسانیت ایشان برای همه اهالی فوتبال آشکار است.

نصیری در بخش پایانی گفت و گوی خود خاطر نشان کرد: تیم ما بدون کوچک ترین دغدغه یا استرسی تمرینات را پشت سر میگذارد و مطمئن هستیم میتوانیم مجدداً سایپا را به لیگ برتر که جایگاه واقعی این تیم بزرگ است برسانیم.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا