ورزشی

همدانی: هر سال یک بلای تکراری سر استقلال می‌آورند/ نکونام در بدترین شرایط به این تیم آمد

همدانی: هر سال یک بلای تکراری سر استقلال می‌آورند/ نکونام در بدترین شرایط به این تیم آمد

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی کا 118 در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: در مورد شرایط استقلال چه می‌توان گفت جز تاسف خوردن؟ هوادارا استقلال ظاهراً همه‌اش کارش شده حرص و جوش خوردن و ناراحتی و واقعاً نمی‌دانم این شرایط کِی می‌خواهد تمام شود؟ یک اتفاق تکراری هر سال در حال رخ دادن است و همیشه در مقطع نقل و انتقالات به جای اینکه شاهد اخبار خوش باشیم فقط باید اتفاقات نگران کننده بشنویم. فرصت برای استقلال از دست رفته است و فکر می‌کنم عمدی در این اتفاق وجود داشته است و می‌خواستند استقلال را از حریفان عقب نگه دارند.

وی افزود: از بین بازیکنانی که نکونام خواسته نتوانستند کسی را جذب کنند و همه یک به یک جذب تیم‌های دیگر شدند و حتی بازیکنان کلیدی تیم هم نتوانستند حفظ شوند. محبی رفت و قایدی هم شنیده‌ام در حال جدایی است و با این شرایط هوادار استقلال چه امیدی به فصل آینده داشته باشد؟ الان چه بازیکنی بیرون مانده که استقلال بتواند آن را جذب کند و با سایر تیم‌های مدعی رقابت کند؟ یک نگاه به اسکواد تیم‌های مدعی بیاندازید و با استقلال مقایسه کنید تا متوجه شوید اوضاع چقدر بد است.

وی در مورد حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها، گفت: جواد نکونام از جنس استقلال است و مربی خوب و کاربلدی است ولی در این شرایط مگر او می‌تواند معجزه کند؟ او مدت‌ها منتظر این فرصت بود که روی نیمکت استقلال بنشیند ولی خب در بدترین شرایط این اتفاق برایش رخ داد. مشکلات مالی و مدیریتی در استقلال بیداد می‌کند و اگر هم استقلال این فصل نتیجه نگیرد نباید آن را از چشم جواد نکونام ببینیم چرا که همانطور که خودش گفت هیچکدام از خواسته‌هایش برآورده نشده است.

پیشکسوت استقلال با اشاره به حضور علی خطیر بر مسند مدیریت باشگاه هم توضیح داد: مشکلات استقلال مربوط به بالاتر از سطح مدیریت است. جایی که باید منابع مالی باشگاه تامین شود. اصلاً مشخص نیست متولی استقلال در حال حاضر کدام شخص یا کدام نهاد است. الان استقلال زیر مجموعه وزارت ورزش است یا زیرمجموعه سازمان خصوصی سازی؟ مشکلات مالی را چه کسی باید برطرف کند؟ تا وقتی پول نباشد مدیرعامل هم کاری از دستش ساخته نیست. الان استقلال حسابش خالی است و 200 میلیارد هم بدهی دارد که باید آن را صاف کند تا تازه بتواند بازیکن بگیرد. 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا