ورزشی

والیبال نوجوانان جهان؛ راهیابی ایران به مرحله نیمه نهایی با شکست بلژیک

والیبال نوجوانان جهان؛ راهیابی ایران به مرحله نیمه نهایی با شکست بلژیک

به گزارش کا 118، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان روز چهار‌شنبه 18 مرداد در سن خوآن آرژانتین پیگیری شد.

تیم والیبال نوجوانان ایران که تا پیش از این مرحله پنج برد متوالی در این رقابت‌ها به دست آورده بود، از ساعت 30 دقیقه بامداد پنجشنبه 19 مرداد به وقت تهران به مصاف بلژیک رفت.

ملی‌پوشان نوجوان ایران در این مسابقه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 15 و 25 بر 12 حریف خود را شکست دادند تا به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

محمدرضا آل جلیل، عمران کوک جیلی، مرتضی نریمانی، ماهان برزکار، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی و مرتضی طباطبایی (لیبرو) ترکیب آغازکننده این مسابقه بودند.

ملی‌پوشان نوجوان ایران در این مسابقه در حملات بسیار خوب عمل کردند و تنها در این آیتم 35 امتیاز به دست آوردند تا حملات آنها در مرحله یک چهارم نهایی مهار نشدنی به نظر برسد.

سباستین ماتیاس سیاجو از کشور آرژانتین و ناتان ماهاونداوران از آمریکا داوران اول و دوم دیدار ایران و بلژیک بودند.

در دیگر دیدارهای این مرحله تیم‌های فرانسه و آمریکا موفق به شکست 3 بر صفر حریفان خود شدند تا به مرحله نیمه نهایی صعود کنند و حریف یکدیگر در این مرحله شوند.

تیم‌های ایتالیا و کره جنوبی نیز از دقایقی دیگر در آخرین مسابقه این مرحله به مصاف یکدیگر می‌روند که برنده این مسابقه حریف ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان خواهد شد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا