ورزشی

واکنش پارانائنزه به احتمال انتقال پیش از موعد ویتور روکه به بارسلونا

 واکنش پارانائنزه به احتمال انتقال پیش از موعد ویتور روکه به بارسلونا

به گزارش کا 118 و به نقل از مارکا؛ این احتمال وجود دارد که باشگاه بارسلونا تا پایان سال 2023 برای جذب ویتور روکه از تیم اتلتیکو پارانائنزه برزیل صبر کند.

کاتالان‌ها برای خرید این مهاجم 18 ساله برزیلی با مدیران پارانائنزه توافق کرده‌اند و طبق همین توافق بازیکن در پایان فصل جاری لیگ برزیل می‌تواند به بارسلونا ملحق شود. با این حال وقوع یک اتفاق پیش‌بینی نشده سبب شد که بارسلونا زودتر از موعد بخواهد ویتور روکه را به کاتالونیا ببرد و آن ابراز تمایل عثمان دمبله برای جدایی از آبی‌و‌اناری‌ها و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن است.

شانس باشگاه بارسلونا اما برای تحقق این هدف نزدیک به صفر است؛ چرا که شبکه گلوبواسپورته برزیل به نقل از یکی از مدیران باشگاه پارانائنزه، انتقال روکه در تابستان امسال را غیرممکن اعلام کرد. به نظر می‌رسد که با وجود حذف پارانانئزه از جام لیبرتادورس (لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی) کادر فنی این تیم قصد دارد ستاره کم سن‌و‌سالش را حفظ کند تا شانس خود را برای کسب سهمیه فصل آینده این رقابت‌ها افزایش دهد و این کار تنها با قرار گرفتن در جمع 4 تیم بالای جدول در پایان فصل جاری سری A برزیل محقق می‌شود. پارانائنزه در صورتی پنجم یا ششم شود، باید از مراحل مقدماتی برای کسب سهمیه لیبرتادورس تلاش کند.

بارسایی‌ها پیش از مطرح شدن بحث جدایی دمبله در نظر داشتند که ویتور روکه را ماه جولای سال 2024 به صورت رسمی جذب کنند اما با توجه به پایان یافتن لیگ برزیل در ماه دسامبر، احتمال دارد که او 6 ماه زودتر راهی اسپانیا شود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا