ورزشی

ویسی: بعد گل استقلال بد و زشت بازی کردیم

ویسی: بعد گل استقلال بد و زشت بازی کردیم

به گزارش کا 118، عبدالله ویسی بعد از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم که مقابل تماشاگران خودمان بازی سختی داشته باشیم. ما خوب شروع کردیم و با استقلال پایاپای بودیم، اما وقتی گل دریافت کردیم شیرازه تیم ما از هم پاشیده شد. بسیار بد، بی‌معنی و زشت بازی کردیم. به همین دلیل جلوی تماشاگران خودمان شرمنده شدیم. خودم، کادرم و کل مجموعه قول می‌دهیم این نتیجه را جبران کنیم.

وی افزود: ان‌شاءالله دیگر این اتفاق (شکست با نتیجه و بازی بد) اتفاق نیافتد، ولی به تجربه و شهامت استقلال باختیم و هر گلی که دریافت کردیم، کار بدتر می‌شد. اختلاف ما سه گل نبود، ولی سه امتیاز حق استقلال بود که به آنها تبریک می‌گوییم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که چرا صنعت نفت سه 30 دقیقه متفاوت را در جریان بازی با استقلال تجربه کرد، یادآور شد: وقتی در خانه خودت مقابل تماشاگران خودی گل می‌خورید، شیرازه تیم از هم می‌پاشد و تنها تجربه می‌تواند به تیم کمک کند. ما بی‌تجربه بازی کردیم، نه اینکه بازیکن باتجربه نداریم، داریم اما کلاً بی‌تجربه بازی کردیم. متأسفانه وا دادیم و هر لحظه بدتر می‌شد. این امکان وجود داشت که اتفاقات بدتری بیفتد، اما خدا را شکر اینطور نشد. وقتی از هم پاشیده شدیم استقلال بی‌مهابا جلو می‌آمد. بعد از اینکه تعویض کردیم یک مقدار وضعیت بهتر شد، اما این فایده‌ای نداشت. باز هم می‌گویم دیگر این اتفاق نمی‌افتد.

ویسی در پاسخ به این سؤال که دیدار هفته دوم تیمش مقابل فولاد را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: تمام تلاش و شعارمان این است که هواداران صنعت نفت  امسال خوشحال باشند. متأسفانه در هفته اول نتوانستیم، ولی تمام وجود خودم، کادرم و مجموعه را می‌گذاریم تا اتفاقات خوب بیفتد و دیگر شاهد این باخت‌ها نباشیم.

وی ادامه داد: به هر حال فولاد هم زخمی است و ما در خانه آنها مقابل‌شان بازی داریم. نمی‌دانم چه می‌شود، ولی تمام تمرکزمان را برای آن بازی می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین خاطر نشان کرد: می‌خواستم بعد از پایان فصل گذشته از صنعت نفت بروم. چهار یا پنج پیشنهاد هم داشتم، اما به خاطر مردم آبادان و مسئولانی که با ما صحبت کردند، اینجا ماندم. هر کاری کردیم بودجه ما بیشتر از این نشد. من گفتم تیمی ببندیم که بتوانیم با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم. به هر حال این هزینه‌هایی که تیم‌ها می‌گویند انجام دادند، دروغ است.

وی تصریح کرد: نمی‌تواند یک تیم برای قهرمانی بسته شود و 300 میلیارد هزینه کند، وقتی ما 100 میلیارد هزینه کردیم. صد درصد دروغ می‌گویند، ولی این به ما ربطی ندارد، ما بایست جوری تیم‌مان را ببندیم که دیگر مردم اذیت نشوند و با یک برد جشن نگیریم. حالا پیروزی شادی دارد، اما جشن خوب نیست. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این اتفاقات نیفتد. نشد که برای سهمیه آسیا تیم ببندیم و تلاش کنیم. مطمئناً این اتفاق‌شدنی نیست. بعضی تیم‌ها از نظر مالی بالای 600 یا 700 میلیارد هزینه کردند، اما تلاش می‌کنیم که مقابل آنها کم نیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بکارگیری صادقی و بازیکنان عراقی هم به خبرنگاران گفت: تستی که از آنها گرفتیم، مشکلی نداشت. عراقی‌ها هم خوب بودند و گلر عراقی روی هیچ‌کدام از گل‌ها مقصر نبود. آنها مثل بقیه بچه‌ها تلاش خودشان را انجام دادند. وقتی باخت می‌آورید همه چیز جابجا و قاطی می‌شود. وقتی برد می‌آورید هیچ ایراد و اشکالی معلوم نیست. مطمئناً ایرادات‌مان را می‌بینیم و آنها را آنالیز و خودمان را برای بازی بعدی مقابل فولاد آماده می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا