ورزشی

قادری: این دو برد را نمی‌آوردیم تیم وارد بحران می‌شد/ گل زدن در ثانیه‌های آخر هنر رضا اسدی است

قادری: این دو برد را نمی‌آوردیم تیم وارد بحران می‌شد/ گل زدن در ثانیه‌های آخر هنر رضا اسدی است

مدافع تراکتور در مورد دو برتری اخیر تیمش صحبت کرد.

آرش قادری در گفتگو با خبرنگار ورزشی کا 118 در خصوص برتری تراکتور مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما شایسته پیروزی بودیم. شاید روی حساب اینکه در ثانیه‌های پایانی گل زدیم فکر کنند این برد شانسی به دست آمد ولی هرکس بازی را دیده باشد ما تیم برتر میدان بودیم و فرصت‌های دیگری هم داشتیم و می‌شد زودتر به گل برسیم و با اختلاف بیشتری پیروز شویم. به هر حال مهم سه امتیاز بود که خدا را شکر گرفتیم.

وی در مورد صنعت نفت گفت: آنها هم تیم خوبی بودند و پرتلاش ظاهر شدند و اصلاً حریف دست و پا بسته‌ای نبودند. به نتایج این تیم نگاه نکنید، آنها کیفیت خوبی دارند و تیم‌های مدعی را به دردسر می‌اندازند، چند موقعیت هم روی دروازه ما داشتند ولی بازهم همانطور که گفتم تیم برتر زمین ما بودیم.

مدافع تراکتور در مورد آمار خط دفاعی این تیم توضیح داد: سه بازی است دروازه تیم ما بسته مانده است و این حاصل عملکرد خوب خط دفاع و گلر تیم است. در خط دفاع به هماهنگی خوبی با سایر نفرات رسیدیم و درک خوبی از بازی هم داریم و توانستیم اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم و امیدوارم این روند و آمار خوب ادامه داشته باشد.

قادری در مورد دو برتری اخیر تراکتور گفت: واقعاً در 4 هفته اول تحت فشار بودیم و اگر این دو برد کسب نمی‌شد این فشار چند برابر شده بود و تیم به مشکل می‌خورد. البته تراکتور خوب بازی می‌کند و تغییرات زیادی داشته و طبیعی است که نیاز به زمان دارد ولی از طرفی انتظار از ما همیشه بالاست و همه توقع پیروزی دارند. خدا را شکر این دو بازی را بردیم و با شرایط خوب به تعطیلات رفتیم.

وی در مورد اینکه رضا اسدی برای سومین بار در طول این فصل در دقایق پایانی موفق به گلزنی شد، توضیح داد: این که چه کسی گل بزند مهم نیست و مهم برتری تیم است ولی خب رضا اسدی بازیکن با کیفیت و باهوشی است و اینکه در ثانیه‌های آخر گل می‌زند هم هنر او محسوب می‌شود و اتفاقی نیست.

مدافع تراکتور در مورد اینکه تعطیلی لیگ به سود این تیم است یا به زیانشان، گفت: فکر می‌کنم برای ما خوب است چون همانطور که گفتم تغییرات زیاد داشتیم و هرچه زمان بگذرد هماهنگ‌تر خواهیم شد. امیدوارم با برنامه ریزی کادرفنی در این مدت آماده‌تر شویم و در ادامه مسابقات عملکرد بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا