ورزشی

جزئیات قرارداد اونانا با منچستریونایتد؛ رونمایی تا پایان هفته

جزئیات قرارداد اونانا با منچستریونایتد؛ رونمایی تا پایان هفته

به گزارش کا 118، مدیران باشگاه منچستریونایتد با جدایی رسمی داوید دخه‌آ از این تیم پس از 12 سال، برای نهایی کردن انتقال آندره اونانا دروازه‌بان کامرونی اینتر به جمع شاگردان اریک تن‌هاخ به کار خود سرعت بخشیده‌اند و امیدوار هستند این انتقال تا پیش از پایان هفته نهایی شود.

بر اساس ادعای فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا پیوستن اونانا به منچستریونایتد احتمالاً چهارشنبه یا پنجشنبه نهایی می‌شود. دور جدیدی از مذاکرات بین مدیران دو باشگاه اینتر و منچستریونایتد قرار است در همین یکی، دو روز برگزار شود و انتظار می‌رود پس از آن توافق نهایی بین طرفین صورت بگیرد.

آلفردو پدولا دیگر خبرنگار ایتالیایی نیز از جزئیات قرارداد پیشنهادی منچستریونایتد به این دروازه‌بان کامرونی رونمایی کرد. بر اساس ادعای او مدیران این باشگاه لیگ برتری پیشنهادی پنج ساله با دستمزد سالیانه 6.5 تا 7 میلیون یورو به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده به این دروازه‌بان 27 ساله داده است. دستمزد او در منچستریونایتد 110 هزار پوند در هفته خواهد بود.

نشریه «منچستر ایونینگ نیوز» هم گزارش داد؛ باشگاه منچستریونایتد هرگز پیشنهاد رسمی برای تمدید قرارداد به داوید دخه‌آ ارائه نکرد، این در حالی است که طرفین پیش از جدایی این دروازه‌بان اسپانیایی از جمع شیاطین سرخ، ماه‌ها با هم مذاکره کرده بودند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا