ورزشی

کریم‌زاده: فشار روانی؟ از خودمان توقع پیروزی داشتیم/ لک و سلیمان‌زاده روی گل دوم نقش زیادی داشتند

کریم‌زاده: فشار روانی؟ از خودمان توقع پیروزی داشتیم/ لک و سلیمان‌زاده روی گل دوم نقش زیادی داشتند

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است که فشار روانی که روی این تیم بود، بابت توقعی بود که اعضای این تیم بابت پیروزی در مسابقات داشتند.

حسین کریم‌زاده در گفتگو با کا 118 پیرامون پیروزی مس رفسنجان مقابل هوادار در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی بود و فشار زیادی روی تیم ما بود که برنده شویم. ما با تفکر پیروزی وارد این مسابقه شدیم و خدا را شکر در نهایت طلسم شکست و اولین برد ما ثبت شد. 

وی افزود: شما به آمار و عملکرد تیم ما در 5 هفته گذشته نگاهی بندازید. ما در روند و مسیر درست قرار داشتیم، خدا را شکر نتیجه هم حاصل شد. درباره فشاری که عرض کردم باید بگویم به نوعی توقع ما از خودمان بود برنده باشیم و خدا را شکر این نقطه آغاز شد.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره گلزنی مقابل هوادار گفت:  این گل ابتدا از شروع خوب حامد لک آغاز  شد و با پاس عالی رامتین سلیمان‌زاده ادامه پیدا کرد که خدارا شکر با ضربه گل ختم شد. خدارا شکر در نتیجه خوب تیم موثر بودم؛ اما این نتیجه با همکاری همه بازیکنان تیم به دست آمد.

کریم‌زاده در پایان گفت: فعلاً چند روزی تمرینات به دلیل وقفه لیگ برتر تعطیل شد و بازیکنان استراحت خواهند کرد. بعد از آن با تمام تمرکز خودمان را برای بازی با صنعت نفت آماده می‌کنیم تا نتیجه مناسبی هم در این مسابقه بگیریم.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا