ورزشی

کوستیچ در لیست فروش یوونتوس

کوستیچ در لیست فروش یوونتوس

به گزارش کا 118،  کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس در تلاش است ترکیب این تیم در فصلی که در رقابت‌های اروپایی حضور ندارد را کوچک کند و قرعه یکی از خروجی‌ها به نام فیلیپ کوستیچ افتاده است.

پس از مطرح شدن چند شایعه در رسانه‌های ایتالیایی، این‌بار پاتریک برگر از اشپورت‌آینس آلمان گزارش داده فیلیپ کوستیچ 30 ساله در لیست فروش یوونتوس قرار گرفته و این باشگاه در تلاش است او را با قیمت خرید سال گذشته (12 میلیون یورو) به‌فروش برساند. چند باشگاه‌ از بوندسلیگا، لیگ برتر انگلیس، سوپرلیگ ترکیه و لیگ عربستان به این بازیکن پیشین آینتراخت فرانکفورت علاقه‌مند هستند.

کوستیچ در فصل 23-2022 یکی از بهترین‌های یوونتوس بود و توانست بهترین گل‌ساز این تیم در سری آ شود اما مشکلات مالی باعث شده یووه چاره‌ای غیر از فروش او نداشته باشد. با توجه به ماندنی شدن دوشان ولاهوویچ و سایر ستاره‌های باارزش تیم، جونتولی برنامه‌های درآمدزایی را تغییر داده و تصمیم به فروش بازیکنان دیگری گرفته است. پس از قطعی شدن فروش دنیس زکریا و نیکولو روولا، یووه برای فرار از بحران مالی باید فروش‌های دیگری هم داشته باشد و با توجه به حضور ساموئل ایلینگ جونیور و آندره آ کامبیاسو در پیستون چپ، کوستیچ که به‌تازگی صاحب پیراهن شماره 11 بیانکونری شده بود، حالا به گزینه‌ای برای فروش تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا