ورزشی

گاسپرینی: این قهرمانی تاریخی با شایستگی به دست آمد

به گزارش کا 118، آتالانتا در فینال لیگ اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست به روند طولانی شکست ناپذیری لورکوزن پایان دهد.

نماینده ایتالیا در فینال توانست با سه گل لورکوزن را در هم بکوبد و جام قهرمانی را برای نخستین بار در تاریخ این رقابت‌ها بالای سر ببرد.

به نوشته مدیاست، گاسپرینی سرمربی آتالانتا در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما تاریخ‌ساز شدیم و توانستیم یک شب باشکوه را خلق کنیم. بازی استثنایی و فراموش نشدنی‌ای بود. ما لیورپول را که در آن زمان صدرنشین لیگ جزیره بود شکست دادیم و توانستیم برابر صدرنشین آلمان و پرتغال هم به پیروزی دست پیدا کنیم تا نشان دهیم که کاملا شایسته این قهرمانی هستیم.

او ادامه داد: بازیکنان آتالانتا غیر عادی بازی کردند و این نمایش مدتها فراموش نخواهد شد. این بازی فینال بود و پیروزی در آن مهم‌تر از هر چیزی است. ما هم بسیار خوب بازی کردیم و هم با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

گاسپرینی در پایان گفت: بدون شک آتالانتا شایسته این قهرمانی و پیروزی بود، آن هم برابر تیمی که نتایج خیره کننده‌ای کسب کرده بود و در فصل جاری متحمل شکست نشده بود. این یک دستاورد بزرگ و تاریخی برای ما به شمار می‌آید. این یک قهرمانی خاص برای ما است و اکنون زمان شادی کردن است. همه ما خوشحال هستیم و می‌خواهیم از این لحظات لذت ببریم.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا