ورزشی

گنج‌خانلو قهرمانی جهان پیست را از دست داد

گنج‌خانلو قهرمانی جهان پیست را از دست داد

به گزارش کا 118، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از پنجشنبه در گلاسکوی اسکاتلند آغاز می‌شود. محمد گنج‌خانلو و فرانک پرتوآذر نمایندگان ایران در این مسابقات‌اند. پرتوآذر موفق به دریافت ویزا شد و به قهرمانی جهان رفت و در بخش کوهستان رقابت می‌کند.

محمد گنج‌خانلو نیز قرار بود در ماده اسکرچ پیست و جاده قهرمانی جهان به رقابت بپردازد. با توجه به اینکه تا امروز (سه‌شنبه) ویزای گنج‌خانلو صادر نشده است، این رکابزن مسابقات پیست قهرمانی جهان را از دست داد.

همچنین رسول اسدی، رییس فدراسیون ایران، هم قرار بود به عنوان نماینده قاره آسیا در کنگره اتحادیه جهانی شرکت کند که ویزای او هم صادر نشد و حضور در کنگره را از دست داد. از آنجا که مسابقات جاده قهرمانی جهان دوشنبه آینده برگزار می‌شود فدراسیون امیدوار است که در این یکی، دو روز آینده ویزا صادر شود تا گنج‌خانلو قهرمانی جاده جهان را هم از دست ندهد.

رییس فدراسیون پیش از این اعلام کرده بود که بلافاصله پس از اعلام سهمیه‌ها برای گرفتن ویزا اقدام کردند و حتی کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و وزارت امور خارجه با سفارت انگلیس نامه‌نگاری کردند. اتحادیه  جهانی دوچرخه‌سواری نیز به سفارت انگلیس نامه‌ای را ارسال کرده بود تا ویزای رکابزن ایران صادر شود.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در رشته‌های پیست، جاده کوهستان به صورت متمرکز در اسکاتلند برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا