ورزشی

یونیورسیاد دانشجویان جهان؛ نتایج کاروان ایران در روز هشتم

یونیورسیاد دانشجویان جهان؛ نتایج کاروان ایران در روز هشتم

به گزارش کا 118، در هشتمین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین نمایندگان کشور، والیبال، قایقرانی، ژیمناستیک و شمشیربازی به مصاف رقبا رفتند.

صعود تنها قایقران ایران به فینال

مرحله نیمه نهایی مسابقات روئینگ قایقرانی یونیورسیاد با راهیابی امیر حسین محمودپور به عنوان نفر نخست گروه خود به فینال این بازی‌ها برگزار شد.

امیرحسین محمودپور قایقران سبک وزن رشته روئینگ مردان به عنوان تنها پاروزن کشورمان در سی و یکمین دوره بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان امروز شنبه 14 مردادماه در مرحله نیمه نهایی مسابقه داد. محمودپور در این مرحله که در محل مدرسه ورزش های آبی دانشگاه سی چوآن چنگدو برگزار شد باقایقرانانی از کشوررهای ایتالیا، آذربایجان، اتریش، آلمان و اندونزی رقابت کرد و با ثبت زمان 7 دقیقه و 30 ثانیه و 54 صدم ثانیه به عنوان نفر اول در گروه خود مقتدرانه راهی مرحله فینال شد.

محمودپور در حالی راهی دیدار فینال شد که از نظر رکوردی در میان 6 ورزشکار راه یافته به فینال این ماده، دومین رکورد ثبت شده می باشد.

فینال ماده روئینگ سبک وزن مردان فردا یکشنبه ساعت 12:30 به وقت کشور میزبان با حضور قایقرانان کشورهای ایران، ترکیه، هلند، چین، اتریش و آلمان برگزار می شود.

 

والیبال ایران حریف لهستان نشد/ مصاف با برنده چین و ایتالیا برای مدال برنز

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران عصر امروز شنبه 14 مردادماه در مرحله نیمه نهایی سی و یکمین دوره بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدوی چین به مصاف تیم لهستان نایب قهرمان دوره قبل یونیورسیاد رفت و با قبول شکست 3 بر صفر از راهیابی به دیدار نهایی بازماند.

شاگردان مومنی مقدم به ترتیب ست اول را با نتیجه 25 بر 21، در ست دوم 25 بر 22 و در ست سوم 25 بر 11 نتیجه را به تیم لهستان واگذار کردند.

تیم والیبال لهستان در دوره قبل بازیهای دانشجویان در ناپل ایتالیا در جایگاه دوم ایستاد. این تیم در تاریخ بازیهای یونیورسیاد یک طلا و سه نقره در بخش مردان دارد.

تیم والیبال دانشجویان کشورمان در ادامه مسابقات یونیورسیاد روز دوشنبه برای کسب عنوان سوم و مدال برنز به مصاف برنده مسابقه بین دو تیم ایتالیا و چین خواهند رفت.

ژیمناست ایران در دار حلقه هشتم شد

مهدی احمد کوهانی نماینده ایران در مسابقات ژیمناستیک سی و یکمین دوره بازیهای دانشجویان جهان در چین در ماده دارحلقه هشتم شد.

مهدی احمد کوهانی در این وسیله با ثبت امتیاز 13/766 در رده هشتم ایستاد.

ورزشکاران کشور چین مدال طلا و نقره و ژیمناست ترکیه نشان برنز گرفت.

گفتنی است تیم ملی ژیمناستیک ایران با ترکیب مهدی احمدکهنی، محمدرضا خسرونژاد و مهدی الفتی راهی مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین شد تا در وسایل انفرادی رقابت کنند اما 2 ملی‌پوش ایران به دلیل عدم صدور

به موقع لایسنس از سوی فدراسبون جهانی بدون برگزاری مسابقه به ایران بازگشتند.

تیم سابر حذف شد

تیم ملی شمشیربازی سابر مردان ایران با قبول شکست برابر تیم قزاقستان از ادامه رقابت های یونیورسیاد بازماند.

تیم ملی شمشیربازی مردان ایران در اسلحه سابر با ترکیب میعاد عابدینی، نیما زاهدی، امیر حسین شاکر و احمد رضا شهمیری در بخش تیمی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با قبول شکست 45 بر 41 از ادامه مسابقات بازماند.

سقوط ایران در جدول رده‌بندی

در پایان هشتمین روز از سی و یکمین دوره بازیهای دانشجویان جهان در چنگدوی چین، کاروان ایران که پیش از این 22 مدال شامل 5 طلا، 5 نقره و 12 برنز را را کسب کرده بود به رده نهم جدول سقوط کرد.

کاروان علمداران با 11 رشته در این رویداد شرکت کرده و تنها مسابقات فینال قایقرانی و رده بندی والیبال از بین رشته های ایران باقیمانده است. کاروان ایران امیدوار است که در این دو رشته نیز صاحب مدال خوشرنگی شود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا