فرهنگ و هنر

نگاه اداری به حوزه ایثار و شهادت نداریم

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، چهل و دو برنامه استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد .

به گزارش کا 118، عبدالله مرتضوی که در جلسه هم‌اندیشی کمیته ایثارگران با موضوع برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس  سخن می‌گفت، بیان کرد: نگاه مجموعه حوزه فرهنگ و هنر به حوزه ایثار و شهادت نگاه اداری نبوده است و به نوعی در همه اقدامات و فعالیت‌ها نگاه معنوی و ارزشی وجود داشته است.

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران افزود: به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، چهل و دو برنامه استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد که با توکل بر خدا و شهدای عزیزمان امید داریم به بهترین شکل ممکن و با نتیجه مطلوب و تاثیرگذار برنامه‌ها را به اجرا برسانیم.

در ادامه عسگریان معاون فرهنگی و آموزشی ادامه داد: در جلسه امروز کمیته ایثارگران با بحث و تبادل نظر، برنامه‌های کمیته ایثارگران در هفته دفاع مقدس مورد بررسی و تدوین قرار گرفت.

وی گفت: رونمایی از برنامه‌های اجرایی دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار (سرود، تئاتر، قصه‌گویی، نقالی در مدارس شاهد ۱۵ شهرستان تابعه، مساجد و امکان مذهبی)، برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها، عطرافشانی و غبارروبی گلزار منور شهدای شهرستان‌های استان تهران، نکوداشت ایثارگران و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاغل در ادارات، اعزام پیام آوران ایثار، تبلیغات محیطی و فضای مجازی، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، اردویی و ورزشی و اجرای برنامه آبروی محله عناوین مهمترین برنامه‌های کمیته ایثارگران در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا