ورزشی

آخرین وضعیت خرید بلیت بازی شمس آذر – پرسپولیس

به گزارش خبرنگار کا 118، در حالیکه ظرفیت استادیوم سردار آزادگان 12 هزار نفر است و طبق قوانین شمس آذر می‌توانست تنها هزار و 200 بلیت در اختیار تیم پرسپولیس به عنوان مهمان قرار دهد، با رایزنی و هماهنگی صورت گرفته، این سهمیه افزایش یافت. 

حمید ابراهیمی مدیر روابط عمومی باشگاه شمس آذر با تایید این موضوع گفت: یکی از اتفاقات مهم فوتبالی در اولین فصل حضور شمس آذر همواره احترام به اهالی فوتبال و خصوصا هواداران به عنوان صاحبان اصلی آن است. ما در دیدارهای قبلی خودمان نیز مقابل تیم های استقلال و تراکتور و همچنین سپاهان سهمیه زیادی برای هواداران تیم رقیب در نظر گرفتیم. موضوع دیگر و قابل توجه این بود که برخلاف خیلی از تیم‌ها جایگاه مناسبی نیز برای تیم مهمان در استادیوم در نظر گرفتیم. 

وی ادامه داد: با توجه به آگاهی از اهمیت این بازی و استقبال خوب هواداران عزیز خصوصا قزوینی‌ها که سهم زیادی در موفقیت و جایگاه کنونی تیم با حمایت‌های خالصانه‌شان داشته‌اند، در این بازی سه برابر سهمیه قانونی در اختیار تیم پرسپولیس قرار گرفته است و شاهد حضور 5 هزار نفر از آنها خواهیم بود. با این حال از تمامی هواداران عزیزی که موفق به خرید بلیت نشده اند تقاضا داریم با خودداری از حضور در ورزشگاه، باعث نظم بیشتر شده و شرایط را برای انجام بازی بدون مشکل را فراهم سازند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا