ورزشی

ابراهیمی: هنوز قهرمانی پرسپولیس قطعی نیست

به گزارش کا 118، ناصر ابراهیمی در خصوص وضعیت استقلال و پرسپولیس در هفته پایانی مسابقات اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و هرچند کار پرسپولیس سخت بود و شمس آذر خیلی خوب و محکم بازی کرد ولی میل به پیروزی در سرخپوشان برگ برنده شان در این بازی بود. آنها بعد از خوردن گل تساوی توانستند خیلی زود به بازی برگردند و این مشخصات یک تیمی است که می‌خواهد قهرمان شود. 

او ادامه داد: البته پرسپولیس هم خالی لز اشکاب نیست و به نظرم در پرسپولیس ما ناهماهنگی زیادی را در خط هافبک شاهد هستیم و به جای اینکه بازیکنانی که در این پست بازی می‌کنند رو به جلو توپ را هدایت کنند و برای بازیکنان هجومی موقعیت فراهم سازند، بیشتر رو به عقب کار می‌کنند. این نقیصه باید در فصل آینده برطرف شود. 

ابراهیمی افزود: در خط دفاع هم جاگیری نامناسب و چینش بد بازیکنان باعث شده بود تا در دو بازی اخیر ۴ گل دریافت کنیم بازیکنان هجومی پرسپولیس هم در گل‌هایی که این تیم دریافت کرد، مقصر هستند، زمانی که تیم نیاز به دفاع کردن دارد همه عوامل و بازیکنان باید کاری کنند تا توپ را در اختیار بگیرند و نباید بازیکنان خط دفاع را در مواجه با خط حمله حریف تنها بگذارند.

کارشناس فوتبال در ارتباط با شانس دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس برای قهرمانی گفت: هنوز چیزی به پایان نرسیده و دو بازی بسیار سرنوشت ساز و حساس باقی مانده است. در حال حاضر شانس هر دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی بالاست ولی شانس پرسپولسس به نظرم بیشتر است. 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا