ورزشی

جام کشتی آزاد بوداپست| نخودی به دیدار فینال راه یافت

جام کشتی آزاد بوداپست| نخودی به دیدار فینال راه یافت

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات سه وزن پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی‌ آزاد جام آندره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از ظهر امروز (جمعه) در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان تا به اینجای مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول مقابل آنتال از مجارستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و در مرحله بعد توکتومابتوف از قرقیزستان را با نتیجه 7 – 7 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر 8 مغلوب جوزف کریستوفر از آمریکا شد و به دیدار پایانی رده‌بندی راه یافت. محمد بخشی دیگر کشتی‌گیر کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه 7 بر 4 مقابل کوسیاک از اوکراین به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر 7 مغلوب حسین از عراق شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

براساس این گزارش، محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر مارشل از اتریش را مغلوب کرد و در دور دوم مارستیلر از آمریکا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و فینالیست شد. نخودی در فینال به مصاف ولادیمر گامکرلیدزه خواهد رفت.

علی سوادکوهی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه 11 بر یک دومانیتسکی از اوکراین را از پیش رو برداشت. وی در مرحله بعد مقابل آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان با نتیجه 6 بر 4 مغلوب شد و با توجه شکست حریفش مقابل محمد نخودی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رقابت‌های رده‌بندی و فینال این مسابقات، امشب برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا