ورزشی

اختر: استقلال برای کامل شدن حداقل 3 بازیکن نیاز دارد/ اوضاع تیم از هیچ لحاظی نرمال نیست

اختر: استقلال برای کامل شدن حداقل 3 بازیکن نیاز دارد/ اوضاع تیم از هیچ لحاظی نرمال نیست

ادموند اختر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی کا 118 در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال از هیچ جنبه ای بخواهیم بررسی کنیم وضعیت خوب و نرمالی ندارد. نه در حیطه مدیریت نه در نقل و انتقالات نه در بحث حفظ شاکله تیم و نه در شرایط آماده سازی پیش فصل و پرداختی‌های بازیکنان و اوضاع روحی تیم از هر جنبه‌ای بررسی کنیم استقلال وضعیتش خوب نیست و در این شرایط لیگ تا چند روز دیگر شروع می‌شود و نمی‌دانم چطور می‌خواهند این تیم را جمع و جور کنند.

وی افزود: مشکلات حال حاضر استقلال هم همان مواردی است که در سال‌های اخیر هم دیده‌ایم و اتفاق جدیدی نیست. عدم ثبات در مدیریت و کادر فنی و مشکلات مالی و اخیراً هم بسته شدن پنجره و هیچکدام از این موارد اتفاقات جدیدی نیست که آن را قبلاً هم ندیده باشیم. وقتی یک موضوع بارها و بارها تکرار می‌شود نشان از یک سو مدیریت در سطح کلان ورزش کشور دارد و از این بابت باید تأسف خورد. 

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه هم گفت: استقلال مشکل حادی از لحاظ بازیکن به جز خط حمله ندارد. در هر پست شما نگاه کنید بازیکنان خوبی در اختیار دارند. دو گلر خوب و چند بازیکن خوب هم در خط دفاع جذب شدند و در هافبک هم بازیکنان کلیدی حفظ شدند و می‌شد در اینجا یک بازیکن خلاق هم اضافه کرد ولی عمده مشکل باشگاه در حال حاضر پر کردن جای خالی محبی و قایدی است. یکی از آنها را می‌توان با جایگزین کردن مهرداد محمدی پوشش داد ولی خب بازهم حداقل به دو بازیکن در خط حمله نیاز است. 

اختر ادامه داد: با جذب یک هافبک خلاق، یک وینگر و یک مهاجم نوک گلزن استقلال بازیکنانش تکمیل می‌شوند ولی مشکل اصلی استقلال بیش از جذب بازیکن، فراهم شدن پول است. وقتی پنجره بسته است و بازیکنان بابت عدم دریافت مطالباتشان اعتصاب می‌کنند یعنی شما پیش فصل خوبی نداری و این اثرش را روی نتایج هفته‌های ابتدایی می‌گذارد و اثرش را در رتبه تیم در پایان فصل خواهیم دید. 

پیشکسوت فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات مالی استقلال هرچه زودتر حل شود. اول اولویت باید باز شدن پنجره باشد و بعد پرداخت معوقات بازیکنان و در درجه سوم جذب ۲-۳ بازیکن مطابق نیاز کادرفنی. اگر این سه کار انجام شود شاید استقلال در فصل جدید بتواند با تیم‌های مدعی دیگر که اوضاع خیلی خوبی دارند رقابت کند. 

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا