کارگری

اطلاعیه آزمون شناسایی و صلاحیت‌سنجی مدرسان روابط کار

به گزارش کا 118، موسسه کار و تامین اجتماعی وابسته به وزارت کار درباره آزمون شناسایی و صلاحیت سنجی مدرسان روابط کار مورد تایید این موسسه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه را در ادامه می‌خوانید:

۱-تاریخ برگزاری آزمون تخصصی «شناسایی و صلاحیت‌سنجی مدرسان روابط کار» روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ است. محل و ساعت دقیق برگزاری آزمون در روزهای منتهی به تاریخ مذکور در وب سایت موسسه کار و تامین اجتماعی و از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید. متقاضیان بایستی با مراجعه به وب سایت موسسه به آدرس اینترنتی www.lssi.ir شرایط دقیق‌تر آزمون را ملاحظه نمایند. 

۲- کارت ورود به آزمون، کارت ملی متقاضیان خواهد بود و همراه داشتن کارت ملی در جلسه‌ی آزمون الزامی است. 

۳- آزمون بصورت الکترونیک و در شعب و مراکز منتخب (فقط در مرکز استان) برگزار خواهد شد. 

۴- آزمون دارای نمره منفی می‌باشد و حد قبولی در آزمون کسب حداقل نمره ۷۰ از ۱۰۰ می‌باشد. 

۵- پذیرش در آزمون تخصصی به منزله‌ی تایید صلاحیت و دریافت گواهینامه تدریس نمی‌باشد و افراد پذیرفته شده در مرحله اول بایستی یک دوره آموزشی عمومی در زمینه‌ی مهارتهای مربی‌گری را بصورت آفلاین یا آنلاین گذرانیده و در آزمون مربوطه نیز موفق شوند. (در مورد آزمون عمومی و شرایط آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد) 

۶-دعوت به مصاحبه از پذیرفته شدگان پس از کسب موفقیت در آزمون‌های تخصصی و عمومی (مهارتهای آموزشی و مربی گری) می‌باشد. 

۷- موفقیت نهایی جهت تایید صلاحیت تدریس، حاصل کسب نمره قبولی در دو آزمون تخصصی و عمومی و همچنین اخذ امتیاز در فرایند مصاحبه و به شرح جدول ذیل می‌باشد: 

۸-مدرسان پذیرفته شده بر اساس امتیازات اخذ شده در سه سطح تقسیم‌بندی خواهند شد. 

۹-در صورت لزوم دوره‌های آموزشی برای پذیرفته شدگان سطوح پایین‌تر برگزار و گواهینامه تایید صلاحیت تدریس پس از طی دوره‌های مذکور صادر خواهد شد. 

۱۰-امکان ارتقاء امتیازات و تمدید صلاحیت تدریس برای مدرسین باشگاه، تابع مقررات و آیین نامه خود می‌باشد. 

۱۱-افراد مردود شده در هر یک از مراحل سه‌گانه آزمون‌های تخصصی و عمومی و مصاحبه، بایستی فرایند پذیرش را از ابتدا (آزمون تخصصی) آغاز کنند. 

 داوطلبان آزمون می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان معاونت آموزش در ساعات اداری با شماره تماس ۶۶۵۵۶۸۱۵-۰۲۱ و یا با شماره ۵-۶۶۵۵۶۸۰۱ داخلی ۲۰۵ و ۲۱۳ تماس حاصل فرمایند. 

●سرفصل‌های آزمون تخصصی عبارت است از: 

قانون کار و کلیه فصول آن، کلیات قانون تامین اجتماعی، قوانین و مقررات تشکلهای کارگری و کارفرمایی، قوانین و مقررات جانبازان و ایثارگران در زمینه روابط کار، بیمه بیکاری، مراجع حل اختلاف و آیین دادرسی کار، کلیه مباحث تبعی مرتبط به قرارداد کار، شرایط کار، مقررات انضباطی کارگاه، آیین نامه‌ها و دستورالعملهای صادره از سوی معاونت روابط کار، قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در زمینه‌های مرتبط، کلیات طبقه‌بندی مشاغل و نظام‌های جبران خدمت کارگران، مقررات جدید مرتبط به روابط کار در قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، آشنایی با کلیات حقوق کار و مقررات بین المللی مرتبط با روابط کار از جمله مقاوله نامه‌های بنیادین کار و مقاوله نامه‌های الحاقی جمهوری اسلامی ایران (۶۰ لغایت ۷۵ سؤال چهارگزینه‌ای از مجموعه موارد فوق الذکر و به تناسب اهمیت موضوعات طرح خواهد شد که داوطلبین آزمون بایستی آنرا در طی ۶۰ تا ۷۵ دقیقه پاسخ دهند.)

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا