سبک زندگی

خاطره‌بازی با یک محصول ایرانی؛ به بهانه راه‌اندازی فروشگاه آنلاین کفش ملی

کفش ملی؛ نام آشنایی که از گذشته تا امروز شنیده‌ایم. از سال‌های دهه ۱۳۳۰ با سفر رحیم ایروانی به چکسلواکی، دو کارشناس و یک دستگاه اتوکلاف به ایران وارد شد. این کفش در مقایسه با نمونه خارجی ده تومانی آن روزها، سه یا چهار تومان هزینه داشت. در کارخانه کفش ملی تا سال ۱۳۵۰ انواع مختلفی از کفش مثل کفش ورزشی، کفش برای روزهای بارانی، چکمه، پوتین، دمپایی، کفش کتانی، کفش‌های بچه‌گانه و کفش ایمنی تولید می‌شد. نام و خاطره کفش ملی محصول با کیفیت ایرانی را به یاد ما می‌آورد که تا امروز دوام داشته است و از سنگفرش‌های خیابان ولیعصر تا باشگاه ورزشی و از کوهنوردی تا مهمانی‌ همراه ما بوده است.

اکنون همان نام و خاطره گذشته‌های دور، رنگ و بوی روزگار نو را به خود گرفته است. این مجموعه عظیم حدود ۲۴۰ شعبه در سطح کشور دارد و اکنون فروشگاه آنلاین کفش ملی با ارسال رایگان برای هر مبلغ خرید و برای هر نقطه از کشور، سه ماه ضمانت فروش خواهد داشت. این روزها یکی از عوامل موفقیت، فروش آنلاین و تسهیل خرید غیرحضوری برای مشتریان است. شعار این مجموعه برای راه‌اندازی خرید آنلاین کفش ملی، «با یک کلیک ملی‌پوش شو» است. یکی از ویژگی‌های این فروشگاه آنلاین، ارائه شناسنامه کامل کفش برای نخستین بار در کارنامه فروش کفش در کشور است.

آدرس این مجموعه نشان اینترنتی  Shop.mellishoes.ir است و در فاز اول این طرح بیش از ۲۰۰ نمونه از تمامی محصولات با تنوع برای زنان و مردان در سنین مختلف از کودک تا بزرگسال در نظر گرفته شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا