ورزشی

انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور در مسیر تلاش و افتخارآفرینی

انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور در مسیر تلاش و افتخارآفرینی

به گزارش کا 118،تورج عنصری رییس انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر گفت:  نشست مذکور با حضور ۵۰ نفر از مسئولین بخشهای مختلف این دو انجمن و به منظور ارزیابی عملکرد گذشته و همچنین بحث و تصمیم گیری درباره برنامه های آینده این تشکیلات برگزار شد.

عنصری ادامه داد: این نشست نتایج پرباری به همراه داشت. در بخش توسعه همگانی مقرر شد، در کنار اجرای برنامه کوهنوردی خانوادگی،  طرح تشکیل کلاسهای رایگان آموزشی با استفاده از فضای مفرح و نشاط آور پارکها با جدیت دنبال و عملی شود.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به اینکه کمبود فضاهای ورزشی و تفریحی در شهرها و روستاهای کشور موجب کاهش فعالیت های بدنی و به طبع آن کاهش نشاط اجتماعی و یا معضل های رشد سلامتی در ابعاد جسمی و روحی می گردد، لذا در این نشست درباره راهکارهای توسعه اماکن ورزشی در مناطق محروم کشور بحث و تبادل نظر به عمل آمد‌. در همین راستا مقرر شد طی روزهای آینده با استفاده از ظرفیتهای موجود و همچنین جذب کمکهای مردمی، یکی از باشگاه ورزشی روستایی در استان لرستان تجهیز شود.

عنصری در پایان یادآور شد: در این نشست همچنین درباره لزوم اجرای تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی بین فدراسیون های مختلف ورزشی با انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور و همچنین شرکت اسپرت آرتین صحبتهایی مطرح و پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است در نشست هم اندیشی انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور اعضای هیات رئیسه، کمیته فنی و برخی مسولین کمیته ها از جمله؛ لطفی، سلیمانی، ساجدی، محمد پوری، کمالزاده، سالاروند، براتی، کیمیایی، کاشی، رجبی، فرهنگیان، شایان لطفی و خانمها محمدیان و  محمدی شرکت داشتند.

گفتنی است در پایان این جلسه از کمیته های فعال با اهداء لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا